کاروان پیک امید کانون در مدارس روستای فاراب شهرستان کوثر حضور یافت

به مناسبت گرامیداشت هفته ملی کودک مربیان مراکز کانون کوثر با حضور در مدارس روستای فاراب این شهرستان به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در روز شنبه ۱۵ مهرماه سال ۱۴۰۲ و هم‌زمان با اولین روز از هفته ملی کودک، کاروان پیک امید کانون شهرستان کوثر در مدارس روستای فاراب برنامه‌ی بانشاط فرهنگی و هنری را اجرا کرد.

راضی اکرم مربی مسئول مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کوثر در خصوص برنامه‌های اجراشده در این مناسبت گفت: در دبستان شهید قربانی روستای فاراب با حضور ۶۰ نفر از دانش آموزان این آموزشگاه ایستگاه نقاشی با موضوع «کودکان شاد، بازی‌های کودکانه» برگزار شد که در این رابطه حاضران بامداد رنگی‌های خود نقاشی‌هایی را به تصویر کشیدند.

کاروان پیک امید کانون در مدارس روستای فاراب شهرستان کوثر حضور یافت

وی افزود: در ادامه‌ی فعالیت‌ها، در مدرسه شهید همتی روستای فاراب نیز مسابقه و بازی‌های شاد و پرهیجانی ازجمله پرتاب حلقه برگزار شد و دانش آموزان این مدرسه به رقابت پرداختند.

مسئول مراکز شهرستان کوثر خاطرنشان کرد: معرفی فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون، قصه‌گویی، اجرای کاردستی و معرفی کتاب از دیگر برنامه‌های اجراشده در این مناسبت بود.

شایان‌ذکر است، در پایان برنامه که با پذیرایی همراه شد، به بیش از ۱۰۰ دانش آموزان این روستا از طرف کانون استان اردبیل هدایایی اهدا شد.

کاروان پیک امید کانون در مدارس روستای فاراب شهرستان کوثر حضور یافت

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =