برگزاری اولین نشست مرحله‌ی  قصه‌گویی کتابخانه‌ای در مرکز ۳ کانون البرز

شرکت کنندگان داوطلب به حضور در  بخش ملی بیست و پنجمین جشنواره‌ی بین‌الملی قصه‌گویی در اولین روز مرحله‌ی کتابخانه‌ای با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز،خدیجه میرزایی، رابط بیست و پنجمینن جشنواره‌ی بین المللی قصه‌گویی و نماینده‌ی انجمن قصه گویی کانون در استان البرز  ضمن اعلام این خبر افزود با توجه به مصوبه‌ی شورای فرهنگی شماره ۱۵که روز دوشنبه اول آبان ماه ۱۴۰۲ به ریاست مدیر کل و رییس جشنواره‌ی استانی در کانون البرز، برگزار شد، مقرر شد که قصه‌گویان علاقه‌مند به حضور در جشنواره‌ی استانی، روزهای پنجشنبه ۴ وپنجشنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور در مراکز ۳ و ۴ کانون کرج، در پایش اولیه‌ی قصه‌ها شرکت کنند.

برگزاری اولین نشست مرحله‌ی  قصه‌گویی کتابخانه‌ای در مرکز ۳ کانون البرز

میرزایی افزود هدف از پایش اولیه انتخاب قصه‌ها برای حضور در جشنواره‌ی استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که روزهای ۲۰ تا ۲۲ آبان ماه سال جاری در کرج برگزار خواهد شد.

این مسوول همچنین گفت علاقه‌مندان هنوز هم برای حضور در بخش‌های مختلف جشنواره قصه‌گویی از جمله بخش ملی در زمینه‌های قصه‌گویی آیینی ، سنتی، زبان اشاره، نود ثانیه‌ای، بخش علمی، پژوهشی و ... فرصت دارند تا از طریق وبگاه جشنواره به نشانی  kanoonfest.ir  ثبت نام و برای ارسال اثر اقدام کنند.

گفتنی است زینب عاشری، مدیر کل و جمعی از کارشناسان، رابط جشنواره، مسوول و مربیان مرکز ۳ و دیگر علاقه مندان در اولین نشست قصه گویی که در مرکز شماره ۳ کانون کرج، برگزار شد، حضور داشتند. 

برگزاری اولین نشست مرحله‌ی  قصه‌گویی کتابخانه‌ای در مرکز ۳ کانون البرز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =