حضور خانواده‌ی قصه‌گو در جشنواره قصه‌گویی

همه اعضا یک خانواده در جشنواره قصه گویی کانون شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی همزمان با برگزاری بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی کانون، همه اعضاء یک خانواده پنج نفره نیشابوری در این رویداد شرکت کردند.

ابراهیم زره ساز مدیرکل کانون خراسان رضوی و رئیس جشنواره قصه‌گویی با اعلام مطلب فوق گفت: قصه‌گویی یکی از ابزارهای غنی در هویت‌سازی است و سند چشم‌انداز قصه‌گویی با هدف میراث دار کردن قصه‌ها و مردمی‌سازی آن در خراسان رضوی در حال اجرا است. یکی از زمینه‌های ترویج این سند حضور در جشنواره قصه‌گویی است که می‌تواند فرصتی برای تبادل تجربیات، همراهی و همدلی بیشتر میان نسل دیروز و امروز را فراهم کند.

زره‌ساز افزود: با توجه به فراخوان عمومی جشنواره قصه گویی در کانون، اعضا یک خانواده‌ی پنج نفری در کهن شهر ادب و فرهنگ ایران، نیشابور، در بخش‌های مختلف این جشنواره ثبت نام کردند.

رئیس جشنواره قصه گویی خراسان رضوی گفت: زهره اکبرآبادی مادر خانواده، مربی کانون و از قصه‌گویان خراسان رضوی است که به همراه سید باقر میرعلمدار همسر خود در بخش زنان و مردان، سید علی میرعلمدار در بخش نوجوان و عسل سادات و سید عطا میرعلمدار در بخش نود ثانیه‌ای بیست و پنجمین دوره جشنواره شرکت و آثار خود را به دبیرخانه ارسال نمودند.

زره ساز خاطر نشان کرد: دور هم جمع شدن خانواده‌ها و بیان قصه‌ها می‌تواند ضمن ساختن لحظاتی به یاد ماندنی در ذهن بچه‌ها، آنها را به اهمیت نهاد خانواده و صمیمیت جاری در این فضا واقف نماید، تا خانواده را به عنوان محلی امن و سرشار از عاطفه و صمیمیت بداند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =