سی و یکمین دوره هفته کتاب در مرکز ۳ کانون اردبیل گرامی داشته شد

آیین نکوداشت سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، با برپایی جشن «در مسیر دانایی» در مرکز شماره ۳ کانون اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این آیین که با شرکت جمعی از اولیا و اعضا در روز شنبه ۲۷ آبان ماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد، فعالیت‌های متنوع فرهنگی، ادبی و هنری اجرا شد.

در شروع برنامه، مربیان فرهنگی مرکز با معرفی مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، در خصوص فواید و اهمیت مطالعه کتاب و تأثیر آن در پیشرفت تحصیلی و کسب موفقیت‌های فردی و اجتماعی توضیحاتی ارائه کرده و از حاضران خواستند تا مطالعه کتاب را هرروز در سبد فعالیت‌های روزانه خود قرار دهند.

بر اساس این گزارش، در این جشن یکی از مادران اعضا که نویسنده کتاب است، با معرفی و خوانش بخش‌هایی از کتاب خود، در مورد اهمیت کتاب‌خوانی با حاضران به گفتگو نشست.

سی و یکمین دوره هفته کتاب در مرکز 3 کانون اردبیل گرامی داشته شد

اجرای مسابقه کتاب‌خوانی و جورچین کلمات برای اعضا، شعرخوانی مادران، معرفی و تقدیر از اعضای کتاب‌خوان از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

همچنین، مربیان آفرینش‌های ادبی و هنری مرکز در کارگاه‌های خود به انجام فعالیت‌های کتاب محور با عنوان بر بال کتاب پرداختند که اعضای ادبی، کتاب‌هایی از نویسنده موردنظر خود را معرفی کرده و اعضای کارگاه سفال نیز ضمن آشنایی با آثار مطالعه، به همراه دوستان خود کتاب‌های سفالی درست کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =