هجدهمین نشست انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

هجدهمین نشست انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد با موضوع آشنایی با اصول نمایش خلاق و مبانی طرح نویسی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، هجدهمین نشست انجمن هنرهای نمایشی استان با موضوع آشنایی با اصول نمایش خلاق و مبانی طرح نویسی (تئاتر پداگوژیک یا تئاتر تعلیمی و تربیتی) با هدف آمادگی بیشتر و ارتقاء کمی و کیفی تولیدات نمایشی و توانمندسازی مربیان و اعضای علاقمند برای شرکت در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در تاریخ ۲۳ آذر ماه به صورت برخط برگزار شد.

فرشته حق نظری کارشناس آفرینشهای هنری استان و مدرس نشست با ارائه ده سرفصل موضوعی به تعریف نمایش خلاق و توضیح تئاتر پداگوژیک یا تعلیمی و تربیتی پرداخت. مدرس انجمن همچنین در سر فصل‌هایی جداگانه اهداف تربیتی و مهارتی در اجرای نمایش  ،مراحل اجرا  ،ویژگیها و معیارها ،ویژگی‌های مربی ، روش‌های اجرا ،شیوه طرح نویسی در  نمایش خلاق را با ارائه مثالهایی توضیح و تشریح کرد. 

بررسی فراخوان نوزدهمین جشنواره هنر های نمایشی و توضیحات لازم در این خصوص با رفع ابهامات انجام شد و در پایان بصورت تصویر منابع مکتوب موضوعی معرفی شد.

بخش پایانی نشست تبادل تجربیات و طرح سوالات بود که مربیان و میهمانان و اعضای شرکت کننده پاسخ سوالات خود را دریافت کردند.

همچنین به منظور تبادل تجربیات،رفع ابهامات و کیفیت بخشی به آثار تولید شده و پشتیبانی از آثار تولید شده و حضور موفق در مهرواره استانی گروه مجازی در پیام رسان داخلی تشکیل شده است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =