فراخوان نخستین رویداد ایده‌پردازی «ثامر» منتشر شد

فراخوان نخستین رویداد ایده‌پردازی «ثامر» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر آن است تا در قالب استقرار رویداد ایده‌های نو با همکاری تمامی کارکنان درباره روش‌های حل مسائل و ارتقای بهره‌وری سازمان، فعالانه اندیشیده و بدین‌طریق یک نظام همفکری و هم‌اندیشی و زمینه بهره‌گیری از خلاقیت‌های تمامی کارکنان برای رسیدن به اهداف کانون را فراهم آورد.

برهمین اساس کانون پرورش فکری نخستین رویداد ایده‌پردازی «ثامر» را برگزار می‌کند. مدیران، کارشناسان و مربیان فرهنگی، هنری و ادبی (تمام‌وقت، پاره‌وقت و...) کانون می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

اهداف برگزاری این رویداد شامل ایده‌پروری در فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، ستادی و اداری؛ ثبت و توسعه ایده‌های برتر کارکنان کانون، ایجاد فضای حمایتی از ایده‌پردازان کانونی؛ ترویج، توسعه و تشویق فرهنگ خلاقیت وفاداری مبتنی بر نوآوری؛ شناخت افراد ایده‌پرداز، نوآور و خلاق؛ ایجاد بستری مناسب برای معرفی ایده‌های نوآورانه؛ گسترش فرهنگ مشارکت و همکاری داوطلبانه، همراه با تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری و تعلق سازمانی؛ ارج نهادن به شأن و منزلت انسانی کارکنان و بهره‌گیری و ارتقای توانایی‌ها و سرمایه‌های فکری آنها؛ شکوفایی استعدادها و افزایش روحیه خلاقیت، نوآوری و تشویق هم‌اندیشی و کارگروهی؛ همسونمودن اهداف کارکنان با اهداف سازمانی، افزایش بهره‌وری و استفاده مناسب وکیفی از منابع و سرمایه‌های انسانی و جمع آوری ایده‌ها و تشکیل بانک اطلاعاتی می‌شود.

گفتنی است فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون، رئیس؛ سعیده عزیزیان سرپرست اداره‌کل آموزش و پژوهش، مدیر اجرایی؛ مینا ذاکرشهرک معاون پژوهش اداره‌کل آموزش و پژوهش، دبیر؛ علی خدابنده رئیس گروه تحقیقات توسعه‌ فرهنگی اداره کل آموزش و پژوهش، ناظر فنی و فاطمه نعمتی‌سارخانلو مسئول مرکز فرهنگی هنری رامسر مجری برگزاری این رویداد هستند.

نخستین رویداد ایده‌پردازی «ثامر» دی ۱۴۰۲ در شهرستان رامسر استان مازندارن برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد تا ۲۰ دی ۱۴۰۲ فرصت دارند ایده‌های خود را در قالب «نمونه برگ ارائه ایده» به آدرس kanoon.pazhuhesh@gmail.com ارسال کنند.

دبیرخانه نخستین رویداد ایده‌پردازی «ثامر» در معاونت پژوهش اداره‌کل آموزش و پژوهش در تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع شده است. شرکت‌کنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸۸۹۷۱۳۷۹ و ۸۸۹۷۱۳۵۹ تماس بگیرند.

شیوه‌نامه نخستین رویداد ایده‌پردازی «ثامر» کانون

فراخوان نخستین رویداد ایده‌پردازی «ثامر» منتشر شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =