سامانه وبینارهای آموزشی کانون زبان ایران آغاز به کار کرد

سامانه وبینارهای آموزشی کانون زبان ایران به همت معاونت آموزشی این مجموعه و همراهی سایر بخش‌ها فعالیت خود را شروع کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این سامانه که قرار است به موضوع‌ها و نیازهای آموزشی روز جامعه بپردازد وبینارهایی با عنوان‌های متنوع و کاملا کاربردی به ۱۰ زبان فارسی، انگلیسی، عربی، فرانسوی، چینی، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی، آلمانی و ترکی استانبولی ارائه خواهد شد.

به گفته معاون آموزشی کانون زبان ایران، مخاطبان این عنوان‌ها گروه‌های مختلفی نظیر زبان‌آموزان کودک و نوجوان و والدین آن‌ها، زبان‌آموزان بزرگسال، اساتید، مدرسان زبان، مربیان و کارشناسان زبان، مدیران و موسسان آموزشگاه‌های زبان و محققان حوزه‌های زبانی هستند.

مصطفی میرزایی ضمن قدردانی از یاسر زنگنه، مدیر آموزش کانون زبان ایران و مسئولان بخش‌های غیرانگلیسی که سهم به‌سزایی در ایجاد این ظرفیت جدید در کانون داشته‌اند، در خصوص موضوع‌های وبینارها گفت: «می‌توانیم اینطور تصور کنیم که این موضوع‌ها طیف وسیعی از مباحث تخصصی و عمومی در حوزه‌های آموزش زبان، ترجمه، زبان‌شناسی، ادبیات، علوم تربیتی و روان‌شناسی آموزش، جامعه‌شناسی زبان، مدیریت آموزشی، فناوری‌های آموزشی و سایر مسایل بینارشته‌ای که با زبان ارتباط دارد را شامل می‌شود.»

معاون آموزشی کانون زبان ایران در پایان با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه تمامی همکاران ابراز امیدواری کرد که نتیجه این تلاش‌ها ورود به عرصه‌های جدیدی باشد که کانون زبان ایران را از یک آموزشگاه صرف به یک مجموعه علمی، آموزشی و تحقیقاتی اندیشه‌ورز و صاحب‌سبک تبدیل کند.

به عقیده وی درصورتی‌که این مهم تحقق یابد کانون زبان ایران خواهد توانست ظرفیت‌ها و فرصت‌های شغلی مناسبی را برای متخصصان حوزه‌های مرتبط با مسایل زبانی فراهم آورد.

سامانه وبینارهای آموزشی کانون زبان ایران هم اکنون به نشانی webinar.ili.ir در دسترس علاقه‌مندان است و آن‌ها می‌توانند با مشاهده وبینارهای موجود برای ثبت‌نام اقدام کنند.

در آینده نزدیک امکان درخواست مدرک حضور در وبینار نیز در سامانه اضافه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =