بازدید دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی از آرشیو شورای نظارت بر اسباب‌بازی

جمعی از دانشجویان رشته تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی با آرشیو سرگرمی‌های ثبت شده در شورای نظارت بر اسباب‌بازی آشنا شدند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، گروهی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آموزشی دانشکده روان‌شناسی و علوم‌تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی روز ۱۲ دی ۱۴۰۲ از آرشیو شورای نظارت بر اسباب‌بازی واقع در مجتمع شهرک قدس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید کردند.

در این بازدید دانشجویان و پژوهش‌گران جوان حوزه علوم تربیتی با محصولات مختلف ثبت و آرشیو شده و همچنین ویژگی‌های یک سرگرمی طراحی شده آشنا شدند.

بر همین اساس در این بازدید کارشناسان شورای نظارت بر اسباب‌بازی ضمن توضیح فرایندهای ثبت طرح، اخذ مجوز تولید، نهاد اعتبار بخش محصولات شناختی و دیگر فعالیت‌های شورای نظارت بر اسباب‌بازی شاخص‌های یک سرگرمی استاندارد و مورد تأیید شورای نظارت را نیز بازگو کردند.

در ادامه این بازدید، رئیس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی، آرشیو سرگرمی‌ها و محصولات وارداتی به کشور را به دانشجویان معرفی کرد و فرایند ثبت و مستندسازی این محصولات را توضیح داد.

آیدین مهدی‌زاده‌تهرانی، همچنین ضمن تاکید بر اولویت‌های پژوهشی شورای نظارت بر اسباب‌بازی و ظرفیت رویکردهای پژوهشی آرشیو شورا از دانشجویان دعوت کرد تا مقاله‌ها و پایان‌نامه‌های خود را با محوریت آموزش و سرگرمی پیش ببرند و اعلام کرد شورای نظارت بر اسباب‌بازی از پژوهش‌ها و رساله‌های مرتبط با این زمینه حمایت خواهد کرد.

بازدید دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی از آرشیو شورای نظارت بر اسباب‌بازی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =