برپایی میز خدمت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در نماز جمعه مسجد جامع سنندج

با هدف ارائه خدمات، تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، ارتقاء رضایت، بررسی و رفع مشکلات شهروندان و مراجعه‌کنندگان و تسهیل در خدمات ‌رسانی، میز خدمت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، امروز جمعه میز ارتباطات مردمی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان کردستان در محل مسجد جامع شهر سنندج جهت پاسخگویی به در خواست ها و مطالبات مردم ، کودکان و نوجوانان و خانواده های  آنها مستقر  شد.

در این میز خدمت که امروز جمعه 29 دی ماه برگزار شد مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان حضور پیدا کرد.

میز خدمت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان همگام با میز خدمات چند دستگاه دیگر در مسجد جامع شهر سنندج در راستای پاسخگویی به همشهریان برگزار شد که استمرار این اقدام در افزایش شاخص های حقوق شهروندی تأثیر مثبت خواهد داشت و امام جمعه و نماینده محترم خبرگان رهبری در جمع همکاران کانون حضور پیدا کرد و از عملکرداین مجموعه فرهنگی تقدیر و تشکر کرد.

مدیر کل کانون استان کردستان پس از پایان مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه به منظور تکریم و بالا بردن سطح رضایتمندی خانواده ها از فعالیت های کانون، در جمع مردم نمازگزار قرار گرفت  و به سئوالات و مسائل آنان رسیدگی کرد و همچنین امام جمعه سنندج و فرماندار شهرستان سنندج در غرفه کانون حضور پیدا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =