جشنواره اسباب‌بازی فرصت مناسبی برای عرضه توانمندی‌های داخلی است

مدیرعامل کانون پرورش فکری از نمایشگاه و بازار فروش هشتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری در بازدید از نمایشگاه اسباب‌بازی کانون پرورش فکری گفت: برگزاری این جشنواره فرصت بسیار مناسبی برای عرضه توانمندی‌های صنعت اسباب‌بازی داخلی است.

وی افزود: این نمایشگاه تا ۷ بهمن ادامه دارد و در آن ۱۲۰ تولید کننده داخلی و ۱۸۰۰ محصول به نمایش گذاشته شده است.

مدیرعامل کانون تصریح کرد: محصولات ارائه شده در این نمایشگاه کیفیت خوب و مناسبی دارند و تنوع محصولات از دیگر نقاط قوت این نمایشگاه است.

حامد علامتی در پایان با دعوت از مخاطبان برای بازدید از این نمایشگاه بیان کرد: خانواده‌ها می‌توانند همراه با فرزندان خود به این نمایشگاه بیایند.

جشنواره اسباب‌بازی فرصت مناسبی برای عرضه توانمندی‌های داخلی است

 یادآوری می‌شود محصولات این نمایشگاه شامل بازی‌های حرکتی، شناختی، چوبی، پلاستیکی و بازی‌های رومیزی و... مناسب تمامی گروه‌های سنی از نوزاد تا بزرگسال است.

برپایی نمایشگاه ترویج بازی، برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع اسباب‌بازی و قدردانی از پیش‌کسوتان و فعالان اسباب‌بازی، از جمله برنامه‌های هشتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی به شمار می‌رود.

این نمایشگاه و بازار فروش از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب روزهای ۲۷ دی تا ۷ بهمن ۱۴۰۲ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان فاطمی، خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

هشتمین دوره از جشنواره ملی اسباب‌بازی ایران از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران برگزار می‌شود.

جشنواره اسباب‌بازی فرصت مناسبی برای عرضه توانمندی‌های داخلی است

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =