اسباب‌بازی رسانه و ابزار واسط میان والدین و کودکان است

مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری برگزاری نمایشگاه اسباب‌بازی را فرصتی برای گردهمایی طراحان، تولیدکنندگان و پژوهش‌گران حوزه اسباب‌بازی عنوان کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، لیلا بابایی بیان کرد: باتوجه به عرضه و تقاضایی که در حوزه کودک و نوجوان وجود دارد جای خالی این جشنواره حس می‌شد و کانون پرورش فکری این حرکت را شروع کرد.

وی افزود: نمایشگاه و جشنواره ملی اسباب‌بازی از سال ۹۴ هر سال برگزار می‌شود و امسال در دوره هشتم اجرای آن قرار داریم.

بابایی تصریح کرد: این نمایشگاه فرصت گردهمایی طراحان، تولیدکنندگان و پژوهش‌گران حوزه اسباب‌بازی ملی کشور را فراهم می‌آورد و کمک می‌کند نوآوری در حوزه اسباب‌بازی اتفاق بیفتد. همچنین فرصتی است تا فعالان این حوزه به بیان مشکلات‌شان بپردازند.

مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون گفت: اسباب‌بازی رسانه و ابزار واسط میان والدین و کودک است و اسباب انتقال مفاهیم و فرهنگ را فراهم می‌آورد.

وی ادامه داد: باید سعی کنیم اسباب‌بازی که به دست کودک و نوجوان می‌رسد با توجه به شناخت فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.

بابایی با بیان اینکه مخاطبان بهره‌مندان اصلی جشنواره اسباب‌بازی هستند اظهار کرد: استمرار جشنواره کمک می‌کند ارتباط مخاطب با جشنواره حفظ شود و فرصت تعامل میان تولیدکننده و مخاطب را فراهم می‌آورد.

مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون در پایان درباره نشست‌های این دوره از جشنواره اسباب‌بازی گفت: از اول بهمن نشست‌های تخصصی این جشنواره آغاز شد که مخاطبان آن مربیان و اولیا هستند. این نشست‌ها با نگاه ویژه به تأثیرهای اسباب‌بازی در بعد روان‌شناسی، موضوع‌های برندینگ، نقش خلاقیت در تولید و... مورد توجه است.

هشتمین دوره از جشنواره ملی اسباب‌بازی ایران از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =