رفیع افتخار : خواندن یک کتاب خوب شما را برای دستیابی به اهداف شخصی کمک می کند

رفیع افتخار در طی دو روز، هشت کارگاه بحث کتاب در مرکز فرهنگی هنری شماره چهار سنندج را برای صد نفر از اعضای مرکز برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، رفیع افتخار  در این کارگاه ها ضمن معرفی کتاب و معرفی نویسندگان کودک ونوجوان گفت: کتاب های مناسب سن خودتان را مطالعه کنید.کتاب خواندن فواید زیادی دارد. اگر شما با فواید بیشتر کتاب خواندن آشنا شوید، یک لحظه کتاب را زمین نمی گذارید.

وی افزود: کتاب خواندن قوه ی تفکر و خیال شما را تقویت می کند وهر بار که یک کتاب را می خوانید، باید شناسنامه کتاب، شخصیت ها، زمینه ها، تاریخ، فضای کتاب و خیلی چیزهای دیگر را به خاطر داشته باشید.

  افتخارخاطر نشان کرد: خواندن یک کتاب خوب می تواند بر مهارت نویسندگی تاثیر گذار باشد. بسیاری از نویسندگان موفق، با خواندن آثار دیگران، تخصص خود را به دست آوردند.

افتخار همچنین به بچه ها توصیه کرد که بسیار کتاب بخوانند چرا که مطالعه می تواند الهام بخش زندگی آن ها باشد و در تصمیم گیری ها به آن ها کمک کند و حتی زندگی آن ها را تغییر بدهد.

وی در ادامه افزود: خواندن یک کتاب خوب شما را تشویق می کند و همچنین شما را برای دستیابی به اهداف شخصی کمک می کند.

افتخار در این کارگاه ها بچه ها را با خود همراه کرد و آن ها از تجربه های زیسته خود گفتند و نوشتند.بچه ها ضمن مشارکت در مباحث، از کتاب هایی که مطالعه کرده اند صحبت کردند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =