گوهری: رای هر نوجوان ، رأی برای سازندگی ایران

صبح دوشنبه در جشن ملی، بچه های امروز، آینده روشن ، آئین بزرگداشت چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی با برگزاری همایش رأی اولی‌ها اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری استان کردستان، صبح روز دوشنبه در جشن ملی، بچه های امروز، آینده روشن ، آئین بزرگداشت چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی با برگزاری همایش رأی اولی‌ها به اجرا درآمد. مدیر کل کانون استان  در این همایش گفت: فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یادآور به ثمر نشستن سال ها مجاهده و مبارزه ی ملت مسلمان ایران علیه استعمار و استبداد است که ضمن گرامیداشت ایام الله دهه ی مبارک فجر با هدف بیعت با آرمان های امام و انقلاب و پیوند این روزهای روشن با انتخابات و ایجاد فضای شور و اشتیاق در بین کودکان ونوجوانان جشن باشکوه رأی اولی ها را همزمان با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار نمودیم.

وی افزود: رأی اولی‌ها، اولین رأی خود و اولین انتخاب خود را امسال برای انتخاب اصلح‌ترین و بهترین فرد در صندوق رأی خواهند انداخت و آینده‌ای روشن را رقم می‌زنند. گوهری افزود : هر یک از نوجوانان و رآی اولی ها با رآی خود فردای روشن و درمسیر رشد و بالندگی را برای ایران اسلامی می سازند.

وی همچنین خطاب به رآی اولی ها گفت  : نزدیک به یک حماسه سیاسی بزرگ هستیم شما میتوانید در آن نقشی پررنگ و مؤثر را ایفا کنید و با حضورتان گرمابخش انتخابات باشید.رأی هر یک از شما نوجوانان ، رأی برای سازندگی ایران است.

گوهری با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و توانمندی‌های نظام، نسل نوجوان و جوان را نسبت به جایگاه و اقتدار کشور عزیزمان آگاه ساخت. 

مدیر کل کانون استان با اشاره به لزوم پاسداشت از ایثار و جان فشانی مردان و زنانی که خون آن ها ثمره ی به بار نشستن انقلاب اسلامی است و یادشان چراغ راه نسل امروز و فرداست.گفت: شهدا را برای خودتان الگو قرار دهید و زندگی نامه ی آن ها را مطالعه کنید.

لازم به ذکر است در این برنامه از فرزند شهید عمر دادگر تجلیل به عمل آمد. دف نوازی ، تواشیح  و قصه گویی توسط نوجوانان از دیگر برنامه های اجرایی بود. در پایان این برنامه از نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع انتخابات بازدید شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =