جشن ملی روز ۲۲ بهمن ماه با مشارکت پرشور کودکان و نوجوانان در ایستگاه کانون استان کردستان برپا شد؛

ایستگاه نقاشی خیابانی"بیعت با لاله ها" همزمان با راهپیمایی جشن ملی 22 بهمن ماه و با حضور پرشور بیش از دو هزار کودکان ونوجوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون استان کردستان، جشن ملی 22 بهمن ماه،  همزمان با راهپیمایی چهل‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب با برپایی ایستگاه‌ نقاشی خیابانی "بیعت با لاله ها"  برگزار شد.

مدیر کل کانون استان کردستان گفت :امسال به دلیل نزدیکی و پیوند روزهای روشن پیروزی انقلاب و انتخابات ، تلاش کردیم که با استفاده از ظرفیت های فرهنگی و هنری برنامه هایی شاد و متنوع را برگزار کنیم که در همین راستا در طول مسیر راهپیمایی از ابتدایی ترین ساعات روز ، ایستگاه فرهنگی، هنری کانون  فعال بوده و کودکان و نوجوانان در ایستگاه نقاشی خیابانی حضور پیدا کردند.

گوهری افزود : ایستگاه نقاشی خیابانی "بیعت با لاله ها" با محوریت گرامیداشت جشن ملی 22 بهمن  ماه و ملموس شدن انتخابات برای رآی اولی ها و تحکیم حس وطن دوستی و  مشارکت عمومی برگزار گردید.

مدیر کل کانون استان کردستان خاطر نشان کرد : مربیان فرهنگی هنری و ادبی با حضور فعال خود در  کنار کودکان و نوجوانان ، وفاداری خود را به آرمان های  امام و بیعت دوباره با اسلام و انقلاب به زیباترین شیوه که همان زبان هنر است ، به نمایش گذاشتند.

گوهری همچنین افزود : حضور بیش از دو هزار  کودک ونوجوان در ایستگاه نقاشی خیابانی و همراهی خانواده ها در انتقال مفاهیم و ارزش های اسلامی و انقلابی تأثیر بسیاری دارد چرا که کودکان با نگاه خاص و خلاقانه ی خودشان به تصویر سازی هایی ناب می پردازند و مشارکت حداکثری آن ها نشان از این دارد که فرزندان این مرزوبوم به انقلاب اسلامی که  با ثمره خون، رشادت  و ایثار مردان و زنانی که با اتحاد و ایمان برای استقرار نظام اسلامی تلاش کردند، ارج می گذارند.

در ایستگاه نقاشی "بیعت با لاله ها "  تصویر پرچم ایران بر چهره کودکان حاضر در راهپیمایی نیز ترسیم شد.

لازم به ذکر است به کلیه ی شرکت کنندگان در این ایستگاه بادکنک هایی منقش به لوگوی کانون و فجر 45 اهدا گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =