راهیابی «در سایه سرو» به بخش مسابقه جشنواره  فیلم‌های انیمیشن، انیماک اسپانیا

پویانمایی «در سایه سرو» اثر مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی به بخش مسابقه رسمی بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های انیمیشن، انیماک کشور اسپانیا راه پیدا کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، پویانمایی «در سایه سرو» قرار است در یک مجموعه ۸۳ دقیقه‌ای به همراه هفت اثر کوتاه انیمیشن از کشورهای پرتغال، کانادا، فرانسه، هلند، مجارستان، اسلواکی، بلژیک و اسپانیا در روزهای ۲۷ و ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ (۱۷ و ۱۸ فوریه ۲۰۲۴) در منطقه کاتالونیا برای مخاطبان ۱۸ سال به بالا نمایش داده شود.

پویانمایی ۲۰ دقیقه‌ای «در سایه سرو» از جدیدترین تولیدات انیمیشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

جشنواره فیلم‌های انیمیشن انیماک که در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد از سوی شورای کاتالونیا اداره می‌شود و در  ۲۸ سال به یکی از شناخته‌شده‌ترین رویدادهای فرهنگی و هنری بین‌المللی در کشور اسپانیا تبدیل شده است.

دست‌اندرکاران این جشنواره که تاکنون با استقبال مخاطبان روبرو شده است، برای بهبود، جذب مخاطبان جدید و دوست‌داران انیمیشن تلاش می‌کنند.

بر اساس این خبر، انیمیشن کوتاه «باد دوچرخه‌سوار» ساخته‌ نازنین سبحان‌سربندی از تولیدات سال ۲۰۱۹ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در بخش مسابقه کودکان ۳ سال به بالا فیلم‌های کوتاه بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن انیمک اسپانیا حضور داشت.

بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انیمک، از ۲۶ تا ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ (۱۵ تا ۱۸ فوریه ۲۰۲۴) در کاتالونیا کشور اسپانیا برگزار خواهد شد.

راهیابی «در سایه سرو» به بخش مسابقه جشنواره  فیلم‌های انیمیشن، انیماک اسپانیا

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =