بیش از ۱۵ هزار دانش آموز در فعالیت‌های فرهنگی هنری طرح ملی کانون مدرسه شرکت کرده‌اند

با اجرای طرح ملی کانون مدرسه تا پایان بهمن ماه سال جاری بیش از ۱۵ هزار دانش آموز در فعالیت‌های فرهنگی هنری این طرح شرکت کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی علی بینش با اعلام این مطلب تاکید کرد ۱۴۰ مدرسه ابتدایی دوره اول در سطح نواحی و مناطق استان در اجرای این طرح با کانون همکاری کرده‌اند.

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی در عین حال تصریح کرد از زمان آغاز این طرح کشوری نزدیک به 3 هزار فعالیت فرهنگی هنری ادبی در قالب برنامه‌های متنوع و جذاب نظیر قصه‌گویی، فعالیت‌های علمی، کاردستی، نجوم، شعر و دلنوشته و کارگاه‌های فرهنگی هنری برای دانش آموزان مشمول طرح کانون و مدرسه برگزار شده است.

وی حضور دانش آموزان دوره اول ابتدایی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تبریز و دیگر شهرهای استان و نیز حضور مربیان و اعضای فعال کانون در مدارس جهت اجرای این طرح را از جمله نکات مهمی دانست که در قالب این طرح اجرا می‌شود.

بینش آموزش غیر مستقیم مفاهیم و موضوعات درسی در قالب فعالیت‌های فرهنگی هنری ادبی را تقویت مشارکت فرهنگی دانش آموزان در فعالیت‌های پرورشی و شناسایی کودکان مستعد و خلاق را از اهداف این طرح عنوان کرد. شایان ذکر است این طرح که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود و تا پایان سال تحصیلی جاری ادامه خواهد داشت.

گزارش تصویری این برنامه‌ها را در اینجا ملاحظه نمائید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =