افتتاح نمایشگاه طرح ملی رویش در مرکز شماره ۱ کانون تبریز

نمایشگاهی از آثار دانش آموزان مدارس استثنایی شرکت کننده در طرح رویش در مرکز شماره 1 کانون تبریز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این مراسم که شفائیه رئیس اداره مدارس استثنایی استان و علی بینش مدیر کل کانون و جمعی از خانواده‌های دانش‌آموزان مدارس استثنایی حضور داشتند نمایشگاه آثار طرح ملی رویش افتتاح شد.

گفتنی است دانش آموزان مدارس استثنایی تبریز در قالب طرح رویش با حضور در مرکز شماره ۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز در کارگاه‌های هنری و فرهنگی آن شرکت و اقدام به ساخت کارت پستال، اوریگامی و طرح‌های زیبای هنری کرده اند.

دانش آموزان دارای نیازهای خاص از جمله روشندل، ناشنوا، کم بینا و کم‌شنوا دارای معلولیت‌های جسمی مخاطبان مرکز شماره ۱ کانون تبریز هستند که علاوه بر طرح رویش در دیگر ایام سال نیز با مراجعه به این مرکز فراگیر از خدمات فرهنگی هنری و ادبی آن نیز بهره‌مند می‌شوند.

در این مراسم پیش از افتتاح نمایشگاه، اسما رنجبری عضو روشندل مرکز شماره ۱ کانون تبریز متنی زیبا قرائت کرد و گروه سرود این مرکز نیز اجرای برنامه کردند. ضمن آنکه نماهنگی از فعالیت‌ها و برنامه‌های برگزار شده برای دانش آموزان مدارس استثنایی تبریز در نیمه دوم سال جاری در مرکز فراگیر کانون پرورش کودکان و نوجوانان پخش شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =