اعضای کانون بر پرچم بارگاه امام مهربانی‌ها بوسه عشق زدند

هم‌زمان با روز میلاد هشتمین خورشید فروزان خراسان، امام رضا (ع) خادمان حرم رضوی میهمان مرکز فرهنگی هنری شماره 2 بیرجند شدند تا اعضای کانون بر پرچم بارگاه منور امام رضا (ع) بوسه عشق و ارادت بزنند.

به گزارش روابط عمومی داره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، هم‌زمان با روز میلاد شمس الشموس علی ابن موسی الرضا (علیهم  السلام) دو نفر از خادمان حرم مطهر رضوی میهمان مرکز فرهنگی هنری شماره 2 بیرجند شدند.
در این میهمانی معنوی مادران، اعضا و مربیان کانون با  اشک و شوق برای بوسیدن پرچم بارگاه امام رضا (ع) گرد هم آمدند تا ارادت خالصانه خود را به ثامن الحجج نشان دهند.
 خادمان حرم رضوی در این مراسم برای اعضا از خاطرات زیارت کودکان و نوجوانان گفتند وخوانش دسته جمعی صلوات خاصه امام رضا (ع)، اجرای شعرخوانی، سرود و تواشیح با عناوین «نغمه خوانی خادمان رضوی» و «اعجاز باران» توسط اعضای کودک و نوجوان حال و هوای خاصی به این مراسم بخشید.
روایت داستان مروارید هشتم در قالب هشت تصویر- داستان خروج امام رضا (ع) از شهر مدینه تا شهادت- با استفاده از کتاب تاریخی «عیون اخبارالرضا» به بازنویسی و اجرای حجت مساح مربی مسؤول مرکز فرهنگی هنری شماره 2 بیرجند از دیگر برنامه‌هایی بود که به مناسبت حضور خادمان رضوی در کانون با حضور عاشقان و شیفتگان امام رضا (ع) برگزار شد.
در پایان والدین، مربیان و اعضای حاضر یک‌بار دیگر بر پرچم بارگاه علی ابن موسی الرضا(ع) بوسه عشق زدند و با آرزوی زیارت حرم مطهر آن امام و برآورده شدن حاجت همه مسلمانان، خادمان حرم رضوی را بدرقه کردند.