کد خبر: 197576
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
بازدید 1495
آغاز عملیات احداث یک مرکز فرهنگی هنری کانون در شبانکاره بوشهر

          کار احداث یک مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شبانکاره استان بوشهر آغاز شد.

 کار احداث یک مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شبانکاره استان بوشهر آغاز شد.
 به گزارش روابط عمومی کانون، کار احداث این مرکز فرهنگی، هنری برای کودکان و نوجوانان را سازمان مسکن و شهرسازی استان بوشهر بر عهده گرفت تا 427 مترمربع زیربنای مفید در زمینی به مساحت  900 مترمربع یک سال دیگر در اختیار بچه‌های این شهر جنوبی کشور قرار گیرد.
 در احداث این مرکز، شهرداری شهر با در اختیار دادن زمینی مناسب مشارکت داشته است ضمن این که پیگیری مستمر مردم و مسؤولان شهری و موافقت استانداری بوشهر به آغاز عملیات ساخت این مرکز کانون سرعت بخشیده است.
 بچه‌های شبانکاره برای بهره‌مند شدن از خدمات فرهنگی و هنری این مرکز کانون، 12 ماه دیگر باید صبر کنند تا با صرف 3 میلیارد و 560 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی درهای کتابخانه کانون بر روی‌شان گشوده شود.
 مهندس رضا امینی - ناظر طرح- اعتبار اولیه این طرح را یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرده و افزوده است : برای احداث کانون شبانکاره 500 میلیون ریال در سال 87 و یک میلیارد ریال اعتبار در سال 88 در نظر گرفته شده است که امیدواریم با تخصیص به موقع کل اعتبار، این مرکز، در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.
 گفتنی است شهر شبانکاره از توابع شهرستان دشتستان با بیش از 10هزار نفر جمعیت در 95 کیلومتری شمال شرقی بندر بوشهر واقع شده است.