اعضای هیات مدیره كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان معرفی شدند

در پی انتخاب مدیرعامل جدید كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان اعضای هیات مدیره كانون نیز معرفی شدند.

 پس از تشکیل مجمع عمومی در روز 5 بهمن به ریاست وزیر آموزش و پرورش، سیدصادق رضایی به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل كانون معرفی شد.
 به گزارش روابط عمومی كانون، "مریم مجتهدزاده لاریجانی" مشاور رییس جمهور و رییس مركز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به عنوان دیگر عضو جدید هیات مدیره فعلی سه نفره كانون تعیین و معرفی شده است.
 در همین حال محسن چینی‌فروشان مدیرعامل سابق نیز- كه نزدیك به 19 سال مسوولیت اداره كانون را بر عهده داشت- به عنوان دیگر عضو هیات مدیره ابقا شد.
 مجمع عمومی كانون از وزرای آموزش و پرورش به عنوان رییس مجمع، وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر امور اقتصاد و دارایی، معاون برنامه و بودجه ریاست جمهوری و رییس سازمان صدا و سیما تشكیل شده است.
 اعضای این مجمع هر سه سال یك بار مدیرعامل و اعضای هیات مدیره كانون را تعیین می‌كنند.
 در جلسه اخیر مجمع كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان همچنین با توجه به قانون شركت‌های مادر تخصصی مقرر شد تعداد اعضای هیات مدیره به 5 نفر افزایش یابد.
 بر همین اساس پس از تغییر اساس‌نامه و طی مراحل قانونی قرار است که سیدمهدی شجاعی و مهدی ارگانی دو عضو سابق هیات مدیره نیز به این جمع اضافه ‌شوند.
 سیدصادق رضایی رییس هیات مدیره و مدیرعامل جدید كانون متولد سال 1343 در بهشهر و دارای مدرك كارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی است و از پانزده سال پیش ابتدا مدیریت كانون استان مازندران را بر عهده داشت و از مهر سال 1387 نیز به مدیریت كانون استان خراسان رضوی منصوب شد.
 او پیشتر در كارنامه كاری خود سوابق فرهنگی و آموزشی متعددی را در آموزش و پرورش استان مازندران ثبت كرده است.
 رضایی از روز 5 بهمن با انتخاب مجمع عمومی كانون و با حكم حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش که ریاست مجمع عمومی کانون را نیز عهده‌دار است به صورت رسمی كار خود را در كانون آغاز كرد.