برترین های مسابقات رباتیک مراکز کانون آذربایجان شرقی معرفی شدند

در این دوره از مسابقات بیش از 100 نفر از کودکان و نوجوانان شرکت کننده در کلاس‌های آموزش رباتیک با یکدیگر به رقابت برخاستند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی این رقابت با هدف افزایش مهارتهای علمی و شناسایی افراد مستعد در عرصه رباتیک برگزار شد.

مراکز شماره1،3 و مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز به همراه اعضای تیم رباتیک کانون مرند در این رقابت حضور داشتند.کلاس های آموزش رباتیک از سال گذشته در مراکز کانون استان آذربایجان شرقی برگزار می شود و تاکنون با استقبال شرکت کنندگان مواجه شده است.

در مراسم پایانی این رقابت "سید مجتبی صدر" مشاور مدیر عامل کانون در امور استان ها،"محسن فضلی مشاور مدیر عامل  ومدیر کانون استان تهران"،"ناصر ضرابی" مشاور مدیر عامل و دبیر مجمع همکاری های فرهنگی هنری کانون و نیز "حجت الاسلام الیاس ابراهیمی" مدیر کانون استان اذربایجان شرقی حضور داشتند و جوایز برگزیدگان را اهداء کردند.

بر اساس اعلام نظر داوران عناوین اول تا سوم این رقابت به ترتیب به "آبتین خسروشاهی" و" سینا حمدی " هر دو از مجتمع کانون تبریز و "رضا موسی لو" از مرند تعلق گرفت.

مسابقات رباتیک مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به میزبانی مجتمع کانون تبریز برگزار شد.گزارش تصویری این برنامه را می توانید در اینجا ملاحظه نمایید