«گردان قاطرچی‌ها» به «کودکستان آقا مرسل» رسید

داوود امیریان از انتشار اثر جدیدش "کودکستان آقا مرسل" در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت این اثر ادامه‌ی رمان "گردان قاطرچی‌ها" است که با درون‌ مایه‌های طنز منتشر می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نویسنده در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت که کتاب جدید وی با عنوان "حلزون من گمشده" نیز در کانون زیر چاپ قرار دارد.
 نویسنده رمان نوجوان امروز در جریان بازدید از غرفه کانون در نمایشگاه بین‌المللی کتاب همچنین علاقه‌مندی خود را در زمینه تهیه فیلم کتاب گردان قاطر‌چی‌ها توسط هنرمندان پیشکسوت کانون اعلام کرد.
وی که این رمانش در جایزه‌ی کتاب سال جمهوری اسلامی اثر شایسته تقدیر شناخته شد در ادامه گفت: از شش سالگی عضو مراکز کانون بوده‌ام و هنوز هم خودم را یک کانونی می‌دانم و تمام موفقیت‌هایم را مدیون  مربیان کانون هستم چرا که در زمان کودکی که حتی پول توجیبی نداشتیم و نیازهای اولیه خود را به زحمت تامین می‌کردیم کانون و مربیانش رایگان کتاب و وسایل کمک آموزشی در اختیار ما قرار می‌دادند.
امیریان افزود: همین مربیان با کمترین امکانات بدون هیچ چشم‌داشتی و تنها به عشق کودکان و نوجوانان کتاب را به دورترین نقاط مرزی کشور می‌برند.  اگر امروز می‌بینیم از غرفه محصولات کانون بیش از سایر موسسات و ناشران استقبال می‌شود تنها به خاطر اعتمادی است که با تلاش این مربیان و زحمت‌کشان این عرصه به دست آمده است.
وی یادآور شد که باید همگی تلاش کنیم تا این دست‌آورد ارزشمند به بهترین شکل محافظت شود و پیوسته کانون در اوج باشد.
امیریان در زمینه تولید محتوای کتاب‌ها از نویسندگان خواست تا جنبه‌های مذهبی و ملی را در کنار هم مورد توجه قرار دهند.
بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران 21 اردیبهشت به کار خود پایان می‌دهد.