لزوم همت جمعی برای بازیابی چهره‌ی حراست در کانون

مشاور مدیرعامل و مدیر دفتر مرکزی حراست کانون بر لزوم همت جمعی و تغییر در رفتار و باورهای مسوولان حراست استان‌ها برای باز یابی چهره حراست در محیط‌های کاری تاکید کرد.

 به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، رضا قمرزاده در بخش پایانی گردهم‌آیی آموزشی مسوولان حراست کانون استان‌ها با بیان این مطلب گفت: مسوولان و کارکنان حراست کانون در سال93 باید تلاش کنند آیه شریفه: یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَ صابِرُوا وَ رابِطُوا وَ اتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ (ای کسانی که ایمان آورده‌اید، شکیبایی ورزید و دیگران را نیز به شکیبایی وادارید و در برابر دشمن پایداری کنید، و مرزداری نمایید، و از خدا پروا کنید شاید رستگار گردید) را مبنا و سرلوحه‌ی کار خود قرار دهند.
وی افزود: اتکا به این آیه (سوره آل عمران آیه 200) و تقویت صبر و استقامت در کارها و ناملایمات احتمالی  همان جهاد اکبر است که انسان را برای عمل  به وظایف خود و هدایت  دیگران قدرتمند می‌کند.
قمرزاده در ادامه به مسولان حراست کانون استان‌ها توصیه کرد: پیوسته تلاش کنید بصیرت‌ خود را بالا ببرید و مواظب باشید تا خدای ناکرده گرفتار خودشیفتگی  و غرور و تکبر نشوید.
مدیر دفتر مرکزی حراست کانون با اشاره به خطوط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی از مسوولان حراست‌ها خواست در برخورد با افرادی که ممکن است ناخواسته به ارزش‌ها بی‌احترامی می‌کنند با شیوه‌های صحیح و کارآمد آن‌ها را امر به معروف و نهی از منکر  کنند.
وی پاسداری و حفاظت از دست‌آوردها و اهداف سازمان را مهم‌ترین ماموریت حراست عنوان کرد و یادآور شد اگرچه گاهی احساس می‌شود نمی‌توان از کنار برخی اتفاقات به راحتی عبور کرد اما اهداف اصلی سازمان پیوسته از اهمیت بالاتری برخوردار است.
تجلیل از محمدمهدی محمودی ادیب مدیر سابق دفترمرکزی حراست کانون پایان بخش اولین گردهم‌آیی آموزشی مسوولان حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 93 بود.
گردهم‌آیی مسوولان حراست کانون استان‌ها از 20 تا 22 اردیبهشت در تهران برگزار شد