کد خبر: 231672
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸
کودکان بجنوردی پرچم اسراییل را به آتش کشیدند

کودکان و نوجوانان بجنوردی در حمایت از کودکان غزه ضمن برپایی راهپیمایی و سر دادن شعار علیه رژیم غاصب فلسطین پرچم اسراییل را نیز به آتش کشیدند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کودکان و نوجوانان بجنوردی پس از برپایی نماز عبادی سیاسی جمعه هم‌گام با سایر قشرهای مردم در راهپیمایی محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی شرکت کردند.
بر همین اساس در این مراسم اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همراه نمازگزاران مسیر مصلای امام‌خمینی(ره) بجنورد تا میدان حضرت قائم(عج) این شهر را راهپیمایی کرده و شعارهایی در محکومیت جنایت‌های اسراییل غاصب در نوار غزه سر دادند.
در عین حال کودکان بجنوردی با فریادهای کوبنده خود جنایات رژیم اشغالگر قدس در منطقه غزه و کشتار بی‌رحمانه مردم این منطقه به ویژه زنان و کودکان بی‌گناه را محکوم و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.
بر اساس این خبر، کودکان و نوجوانان با استفاده از سربندها و پرچم‌های فلسطین که توسط خود آن‌ها طراحی و رنگ‌آمیزی شده بود در این راهپیمایی حضور پیدا کرده و در پایان با خواندن بیانیه‌ای کشتار کودکان فلسطینی را محکوم کردند.