بازارچه خیریه کودکان اهوازی به نفع بچه‌های سرطانی

هم‌زمان با هفته ملی کودک، بازارچه خیریه کودکان و نوجوانان اهوازی با عنوان «کودکان احساس» برای چهارمین سال متوالی به نفع بچه‌های مبتلا به سرطان در کانون شماره 3 اهواز در حال برگزاری است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جهان گل محمدی مسوول برگزاری این بازارچه با اعلام این خبر گفت: کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری شماره سه اهواز و دانش‌آموزان مدارس به همراه مربیان فرهنگی، هنری، ادبی و والدین خود به نفع بچه‌های سرطانی بازارچه خیریه برپا کردند.
وی با بیان این که برای برپایی این بازارچه فعالیت‌ها از تابستان 1393 آغاز شد افزود: در بازارچه خیریه «کودکان احساس» هنرهای دستی اعضای کانون و دانش‌آموزان مدارس، والدین و مربیان این مرکز، برای چهارمین بار جهت فروش با هدف کمک به کودکان سرطانی از ابتدای هفته ملی کودک رسماً در کانون شماره 3 اهواز افتتاح شد.
گل محمدی پیرامون این برنامه توضیح داد: این بازارچه از 15 مهرماه الی 5 آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و درآمد حاصل از فروش آثار به کودکان مبتلا به سرطان اهدا خواهد شد.
مسوول برپایی این بازارچه هم‌چنین یادآور شد: در سه دوره برگزاری این برنامه که هم‌زمان با روز جهانی کودک برپا شد مبلغ 14میلیون ریال از فروش کارهای دستی کودکان و نوجوانان جمع‌آوری و به بچه‌های سرطانی اهدا شد.
گل محمدی با اعلام این که تا کنون 3 میلیون ریال فروش آثار داشتیم ابراز امیدواری کرد با توجه به گسترش این برنامه در سال جاری و استقبال خوب بچه‌ها و والدین آن‌ها، ضمن تولید بیشتر آثار، فروش حداکثری تولیدات را شاهد باشیم و مبلغ بیشتری را بتوانیم به این کودکان اهدا کنیم.
گفتنی است: مراسم هفته ملی کودک در مراکز کانون پرورش فکری استان خوزستان از روز 15 مهرماه در شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملا ثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجد سلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، هویزه، شادگان و هفتگل آغاز شده است و تا 21 مهر ماه ادامه خواهد داشت.