مزار شهدای شاهیک غبارروبی و عطر افشانی شد

هم‌زمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره ) به میهن اسلامی، با حضور جمعی از اعضا و مربیان مرکز فرهنگی هنری قاین، مراسم روحانی غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گلزار شاهیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، در آستانه 12 بهمن و آغاز سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مربیان و اعضای مرکز فرهنگی هنری قاین با حضور در گلزار شهدای شاهیک یاد و خاطره شهدای انقلاب را گرامی داشتند.
   در این مراسم اعضا پس از غبارروبی، عطر افشانی و نثار فاتحه به ارواح طیبه شهدا به ویژه پنج شهید گرانقدر- صبیانی، نصیری زاده، ریاحی، لاخی و مهدوی‌الحسینی که در روزهای اول انقلاب 1357 در خیابان امام خمینی (ره) شهر قاین به درجه رفیع شهادت نایل آمدند-، با آرمان‌های والای شهدای انقلاب  و امام شهدا میثاقی دوباره بستند.
  بر اساس خبر دیگری از مرکز فرهنگی هنری قاین، در اولین روز از دهه مبارک فجر دانش‌آموزان دبستان ادیب با حضورشان در کانون، میهمان ایستگاه کاردستی شدند.
دانش‌آموزان در ایستگاه کاردستی  کبوترهای کاغذی ساختند و با نوشتن اشعار انقلابی بر روی بال این کبوتران، پرواز آنان را به نظاره نشستند.
 در همین حال به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با انقلاب اسلامی و اندیشه‌های والای امام راحل، قصه‌ی «آزاده» و قصه‌ی « انقلاب »  توسط مربیان برای دانش‌آموزان دبستان ادیب شهرستان قاین روایت شد.