کد خبر: 238902
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۶
برپایی نمایشگاه «رنگ و لعاب»  در کانون شماره 3 بیرجند

هم‌زمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر، نمایشگاهی از 120 اثرِ سفالی لعاب‌کاری شده اعضای کارگاه سفال مرکز فرهنگی هنری شماره 3 بیرجند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، هم‌زمان با 12 بهمن و آغاز ایام خجسته دهه فجر نمایشگاهی از آثار اعضای کارگاه سفال و لعاب در مرکز فرهنگی هنری شماره 3 بیرجند برگزار شد.
ریحانه سادات هاشمیان مربی هنری مرکز فرهنگی هنری شماره 3 بیرجند، درباره‌ی این نمایشگاه توضیح داد: در نمایشگاه «رنگ و لعاب» آثار یازده نفر از اعضای هنرمند کانون به نام‌های (فاطمه خلیرانی، فاطمه ترشاب، فاطمه سورگی، نازنین براتی، مهشاد شریفی، زهره برزگری، ریحانه فخیم نسب، فاطمه نوکندی، طیبه رفیعی، فاطمه صالحی و زهرا زینلیان) به نمایش در آمده است.
هاشمیان خاطر نشان کرد: مجموعه آثار نمایشگاه «رنگ و لعاب»، ظروف سفالی هستند که با تلاش مستمر اعضا طی مدت زمانی سه ماه  طراحی و رنگ آمیزی شده و با قراردادن ظروف در کوره  مخصوص، قابلیت بهره‌ برداری و استفاده از این ظروف فراهم آمده است.
این در حالی است که نمایشگاه «رنگ و لعاب»  تا 21 بهمن 1393  همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 17 عصر پذیرای حضور علاقه‌مندان در کانون شماره 3بیرجند، -واقع در خیابان شهیدآوینی ،انتهای خیابان نیلوفر جنب مسجد آل رسول- خواهد بود و امکان خرید این آثار برای بازدیدکنندگان فراهم است.