کتاب‌خانه های کلاسی سه روستای شهرستان خوسف تجهیز شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با اجرای طرح هدیه کتاب، 300 جلد کتاب را به کتاب‌خانه‌های کلاسی مدارس روستاهای معصوم آباد، تقاب و مهدیه اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، هم‌زمان با جشن‌های سی‌و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح اهدای کتاب به کتاب‌خانه های کلاسی مناطق روستایی آغاز شد.
بر همین اساس عبدالرضا صمدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، با حضور در مدارس روستایی تقاب، معصوم آباد و مهدیه شهرستان خوسف 300  جلد کتاب را به کتاب‌خانه‌های کلاسی این مدارس اهدا کرد.
 مدیر کل کانون خراسان جنوبی، در جمع دانش‌آموزان این مدارس روستایی با تبریک سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:  کتاب ارزشمند‌ترین ثروت انسان در طول زندگی است که آن را پایانی نیست و دوستی با آن اندیشه و تفکر انسان را در مسیر رشد و پیشرفت قرار می‌دهد.
صمدی خاطر نشان کرد: تجهیز کتاب‌‌خانه‌های روستایی با هدف ایجاد فرصت بیشتر مطالعه‌ی کتاب برای کودکان روستایی و دسترسی آسان دانش آموزان روستایی به کتاب با موضوعات متفاوت، در حال اجرا است ودر مجموع 2 هزار جلد کتاب به مدارس روستایی اهدا شد.
مدیر کل کانون خراسان جنوبی تصریح کرد: در اجرای طرح هدیه کتاب که هم‌زمان با هفته کتاب در بیرجند برگزار شد، دانش آموزان مدارس شاهد، امام حسین (ع) و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون مشارکت داشتند .
صمدی در پایان سخنانش به کودکان روستایی توصیه کرد: دوستی با کتاب را هرگز فراموش نکنند و برنامه مطالعه‌ی کتاب را در فعالیت‌های روزانه خود قرار دهند.
اجرای سرود، خوانش مقاله، دکلمه و اهدای  کتاب  سه جلدی دانستنی‌های اسلامی برای نوجوانان به دبستان شهید رضایی تقاب ازدیگر برنامه‌های مراسم اهدای کتاب به مدارس روستایی شهرستان خوسف بود.