اهدای  1000 گل لاله  دست ساز  به کودکان در راهپیمایی 22 بهمن

عبدالرضا صمدی از اهدای 1000 شاخه گلِ لاله سه بعدی از جنس کاغذ در بین کودکان شرکت کننده در مراسم راه‌پیمایی 22 بهمن امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، صمدی با اعلام این خبر گفت:  کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر به منظور آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با نمادهای انقلاب اسلامی یک هزار شاخه گل لاله سه بعدی را بین کودکانی که در مراسم راه‌پیمایی 22 بهمن امسال حضور دارند، توزیع می‌کند.
مدیر کل کانون استان تصریح کرد: گل‌های لاله سه بعدی از جنس کاغذ به همت کتاب‌خانه سیار شهری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساخته شده است.
مسؤول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان در ادامه گفت:  در حاشیه مراسم راه‌پیمایی  22 بهمن امسال، هم‌چون سال‌های گذشته ایستگاه نقاشی «کودک و انقلاب » و کارگاه  حضوری آموزش کاغذ و تا با ساخت گل‌های لاله کاغذی  در پارک وحدت بیرجند برگزار خواهد شد.
وی در پایان سخنانش از کودکان بیرجندی خواست تا هم‌گام با بزرگ‌ترها در مراسم راه‌پیمایی شرکت کنند و در پایان تصاویر ذهنی خود را از مراسم راه‌پیمایی در ایستگاه نقاشی به تصویر بکشند.
 گفتنی است: به مناسبت فرارسیدن سی‌و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یکصد و هفتاد برنامه‌ی فرهنگی، هنری  و ادبی توسط کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.