برپایی دومین کارگاه تصویرگری حدیثه قربان در نمایشگاه قرآن

دومین کارگاه حدیثه قربان تصویرگر کتاب‌های کودک ونوجوان در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با موضوع دوستی (دوستان من کجا هستند، روزهاشان پرتقالی) برپا می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این هنرمند روز پنج‌شنبه 4 تیر در بخش کودک ونوجوان نمایشگاه و با حضور سه تصویرگر، کارگاهی با موضوع مادر برگزار کرد.
مخاطب این کارگاه، کودکان و نوجوانان بازدیدکننده از نمایشگاه بودند و او و نرگس محمدی، نوشین صفاخو و مریم حسین‌نژاد با استفاده از تکنیک کلاژ و کار بر روی مواد مختلف از جمله چوب شروع به کار کردند.
به اعتقاد این هنرمندان تصویرگر، مادر موضوعی بسیار پراحساس و عمیق و جزو موضوع‌هایی بود که هیچ‌گاه تکراری نخواهد شد.
این هنرمندان هم‌چنین به پرسش‌های حاضران در کارگاه درباره‌ی نحوه ایده‌ یابی و شکل‌گیری تصاویر به دست تصویرگر پاسخ دادند.
اکنون قرار است دومین کارگاه حدیثه قربان با همراهی چهار تصویرگر دیگر شامل محسن میرزایی، آتنا شمس، سمیه محمدی و گلرخ محتاج‌الفضل روز دوشنبه 8 تیر 94 و با موضوع دوستی ( دوستان من کجا هستند؟ روزهاشان پرتقالی) برپا شود.
بر اساس این گزارش کانون امسال نیز مسوولیت بخش کودک و نوجوان نمایشگاه را بر عهده دارد و با برپایی کارگاه‌های هنری و ادبی و برنامه‌های متنوع، کودکان و نوجوانان را با موضوع  سبک زندگی ایرانی و اسلامی آشنا سازد.
بیست و سومین نمایشگاه قرآن کریم هر شب ازساعت 19 تا 24 در محل باغ موزه دفاع مقدس تهران واقع در بزرگراه حقانی، انتهای خیابان سرو، روبه‌روی پارک طالقانی برقرار بوده و کودکان و نوجوانان می‌توانند به همراه خانواده‌های خود از برنامه‌ها و فعالیت‌های تدارک دیده شده تا پایان نمایشگاه استفاده کنند.