نبات کوچولو به میان بچه‌ها آمد

انتشارات نبات هم‌زمان با برپایی نمایشگاه هفته‌ی ملی کودک، نشریات و محصولات کتابی خود را برای کودکان به نمایش گذاشته است.

بر اساس گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و بین‌الملل کانون، در این غرفه تمهیدی در نظر گرفته شده که بر اساس آن، کودکان می‌توانند نشریات «نبات» و «نبات کوچولو» را با تخفیف 30 تا 50 درصد اشتراک یک‌ساله بگیرند.
ماهنامه‌های نبات و نبات کوچولو از سال 1389 به عنوان اولین مجلات تخصصی برای دو گروه سنی کودک (7-12 سال) و خردسال (3-6 سال) فعالیت خود را شروع کردند و از سال 1393 فعالیت خود را در قالب موسسه‌ی فرهنگی «فردای روشن کودک» ادامه دادند.
موسسه‌ی فردای روشن کودک به صورت تخصصی در زمینه تولید محتوا ( داستان، شعر، بازی و سرگرمی) به صورت مکتوب، چند رسانه‌ای و برخط با هدف آموزش و پرورش مهارت‌های مختلف برای کودکان و خردسالان فعالیت می‌کند.
امسال بیش از 22 نهاد و وزارت‌خانه در کنار انجمن‌های مردم‌نهاد مرتبط و موسسات خصوصی فرهنگی با برپایی غرفه‌هایی در خیابان حجاب تهران، به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پذیرای مدارس و دانش‌آموزان، خانواده‌ها و کودکان هستند.
این برنامه‌ها تا پایان روز دوشنبه 19 مهرماه در تهران ادامه دارد، هرچند که در شهرهای دیگر تا پایان 21 مهرماه برنامه‌های فرهنگی با محوریت عاشورا دایر خواهد بود.