کد خبر: 273686
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
فعالیت‌های فرهنگی کانون در مناطق حاشیه شهر سبزوار

مربیان مراکز فرهنگی، هنری شماره۲و۳ کانون سبزوار به همراه مربی کتابخانه سیار این شهرستان اقدام به برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در مناطق حاشیه شهر کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، این اقدام جهادی با مشارکت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سبزوار و به مناسبت هفته ملی کودک برگزار شد.

سیدحسین قریشیان مربی مسوول مرکز شماره۳ کانون و در شهرستان سبزوار در این‌باره گفت: محله‌های پرجمعیت و محلات شهری سبزوار مانند محله غرب نیروگاه و محله کال، متاسفانه از خدمات فرهنگی به میزان کمی برخوردار هستند و به لحاظ فقر فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی فراوانی در این محله‌ها مشاهده می‌شود، لذا در هفته ملی کودک و با مشارکت اداره کتابخانه‌های عمومی در یکی حرکت جهادی به اجرای فعالیت‌های فرهنگی در این مناطق پرداختیم.

قریشیان در ادامه به اجرای مسابقات فرهنگی و طرح معما اشاره کرد و گفت: در این ویژه برنامه که در آخرین روز از هفته ملی کودک برگزار شد، کودکان در مسابقه نقاشی با موضوع‌هایی مانند «کودک و نشانی خدا»، «کودک و محرم»، «کودک و مدافعان حرم» شرکت و از کارگاه‌های کاردستی، قصه‌گویی و ... استفاده کردند.

گفتنی است؛ حدود ۴۰۰ جلد کتاب از طرف اداره کتابخانه‌ها به شرکت‌کنندگان در این ویژه برنامه اعطا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =