کد خبر: 276239
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
بازدید 608
امداد فرهنگی مربیان کانون در مناطق زلزله‌زده کوهبنان

مربیان کانون پرورش فکری کرمان با اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری در مناطق زلزله‌زده کوهبنان شادی را مهمان دل کودکان و نوجوانان این مناطق کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون کرمان، زلزله‌ی ۵.۲ ریشتری ۲۹ آذرماه در جَور و کوهبنان از توابع استان کرمان و خسارت‌هایی که به منازل مسکونی این مناطق وارد آورد باردیگر مردمان نجیب این مناطق را چادرنشین کرده است.

در این میان کودکان و نوجوانانی که در سرمای زمستان سرپناه امن و محکمی ندارند در معرض بیشترین آسیب‌ها هستند.

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان همچون همیشه با عشق و دلسوزی در کنار این کودکان و نوجوانان رنج‌دیده از زلزله هستند و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری متنوع تلاش دارند شادی را به خانه‌ی دلِ آنها هدیه کنند.

در این اقدام فرهنگی که در مدارس و محلات مختلف  روستای جور و کوهبنان انجام می‌شود بیش از ۴۰۰ کودک و نوجوان ساکن در این مناطق پای قصه‌های امیدبخش مربیان کانون نشستند و هم‌صدا با هم شعر خواندند.

انجام بازی و سرگرمی، طرح معما و چیستان و ساخت کاردستی و اهدای عروسک از دیگر فعالیت‌هایی است که به همت مربی سیار شهری کرمان و مربیان فرهنگی هنری و ادبی مرکز کانون کوهبنان انجام شد.

در همین حال، همزمان با دهه مبارک فجر نیز مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب اردوی جهادی در مناطق زلزله‌زده کوهبنان حضور خواهند یافت و به اجری برنامه‌های فرهنگی در این مناطق می‌پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =