کد خبر: 279025
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
" مهمانی نور " در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

مراکز فرهنگی هنری کانون استان با برگزاری ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان فضایی معنوی در مراکز ایجاد کرده‌اند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در مراکز فرهنگی هنری استان در حال برگزاری است.

هم‌زمان با فرارسیدن ماه رمضان و هم‌گام با همه‌ی مسلمانان، مراکز فرهنگی- هنری کانون نیز در راستای رسالت فرهنگی خود ویژه‌برنامه‌هایی برای آینده‌سازان کشورمان در سراسر ایران برگزار می‌کنند و آموزه‌های دینی را در بستری فرهنگی، هنری و ادبی به مخاطبان کودک و نوجوان خود ارایه می‌دهند.

مراکز فرهنگی هنری نیمروز و شماره‌ی یک خاش آغازگر این برنامه‌ها هستند که اعضای مرکز نیمروز با مربی خود به کتابخانه‌ی شهر رفتند و ویژه برنامه‌ی خود را برگزار کردند.

قصه گویی و معرفی ایام و وقایع نخستین برنامه‌های این مرکز برای آعضا بود و پس از آن معرفی فرهنگ‌نامه‌ی نماز برای آنان صورت گرفت.

قابل ذکر است اعضای مرکز نیمروز هم‌چنین با بخش‌های گوناگون کتابخانه آشنا شدند و چگونگی استفاده از دایره المعارف‌ها را فرا گرفتند.

در مرکز شماره‌ی یک خاش نیز ابتدا اعضا با حضور درگلزار شهدا، از مزار شهدای گمنام غبارروبی کردند و در ادامه با حضور در مرکز فعالیت‌هایی چون کتابخوانی با موضوع نماز و ماه مبارک رمضان، بازی، معرفی ایام و کارگاه سفال را انجام دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =