اردوی تابستانه اعضای کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد

در آستانه ماه مهر و پایان طرح اوقات فراغت در مراکز فرهنگی و هنری کانون مازندران اردوی تابستانه اعضای مراکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران،  مراکز فرهنگی و هنری این کانون هرساله در پایان تابستان و طرح اوقات فراغت اقدام به برگزاری اردوهایی هدفمند برای اعضای فعال می نمایند.

اردوی امسال کانون پرورش فکری مازندران که  با موضوع «تمرین زندگی» بوده؛ بیشتربا هدف آشنایی اعضا با مهارت‌های زندگی و اجتماعی- شاداب سازی و تشویق اعضا کتاب‌خوان و فعال مراکز و همچنین ایجاد وحدت و همدلی و تقویت کارگروهی  صورت پذیرفت.

ازعمده فعالیت‌هایی که در این اردوها انجام گرفت می توان به: بازید از اماکن تاریخی، فرهنگی و تفریحی- انجام بازی‌های بومی محلی – آشنایی با مناطق گردشگری و حیات وحش مازندران- انجام فعالیت مجسمه های شنی در ساحل دریا- حفظ محیط زیست در طرح دوستی با طبعیت  و آشنایی با مشاغل سنتی و بومی اشاره کرد.

این اردوها در حالی انجام شد که برخی از مراکز کانون مازندران بر اساس برنامه‌های  پیش بینی شده؛ اقدام به برگزاری دو و سه اردو برای اعضای خود نمودند.

از نکات جالب توجه برنامه اردویی در کانون مازندران برگزاری اردوهای فرهنگی و هنری و زیارتی برای مربیان و کارشناسان ستادی بوده است.

این برنامه نیز با هدف: ارتقای مهارت‌های فرهنگی، هنری و ادبی،  ایجاد فضای نشاط و همدلی میان مربیان و آشنایی با آثار هنری و دیدن نمایش و زیارت بود.

بازید مربیان  کانون از سی و یکمین نمایشگاه کتاب- بازدید از آثار موزه لوور در تهران- دیدن نمایش‌های عروسکی و صحنه ای در سالن تئاتر کانون پرورش فکری از جمله برنامه‌هایی اردویی این اداره کل برای مربیان و کارشناسان استان بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =