دست در دست‌های مهربان‌ترین فرشته زمینی

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر، اعضای کودک و نوجوان مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری مشکین‌شهر با دست‌های خود تابلو مادر را با پروانه‌ها ترسیم کردند.

در این ویژه‌برنامه  لیلا مستعلی زاده مربی مسئول مرکز ضمن خوشامدگویی به اعضا و معلمان، میلاد باسعادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر را تبریک گفته و خاطرنشان کرد: مادر، کانون خانواده است و نقش انکار ناشدنی در پرورش جسم و جان فرزندان، حمایت عاطفی و جسمانی آن‌ها دارد و در همین راستا اعضا باید همیشه و هرروز با یک جمله زیبا از زحمات مادران خود تشکر کرده و در کنار مادر مهربانشان باشند.

در ادامه اعضا هرکدام با استفاده از مقوا پروانه‌های ریزودرشت را برش زده و تابلوی مادر را با پروانه‌های در حال پرواز ترسیم کردند. همچنین در کارگاه کاردستی اعضا به‌صورت گروه‌های دونفره کارت‌پستال با موضوع مادر تهیه کردند.

در این کارگاه معصومه رحیم زاده مربی فرهنگی مرکز مقوا، کاغذ رنگی، رنگ و... در اختیار اعضا قرار داده و از اعضا خواست تا هر گروه طرح و تصاویر مرتبط با مادر را به‌صورت کلاژ کارکرده و کلمات و جمله‌های زیبا در وصف مادر بنویسند. این کارگاه برای دو کلاس در نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =