کد خبر: 287465
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
بازدید 853
هنرنمایی گروه سرود مرکز یک کانون کوثر در جشن شهرستانی نیمه شعبان

به مناسبت گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت امام زمان (عج) و با هنرنمایی گروه سرود مرکز یک کانون پرورش فکری کوثر، جشن شهرستانی نیمه شعبان در سالن ورزشی الزهرا(س) برگزار شد.

در این جشن اعضای گروه سرود مرکز یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کوثر با اجرای سرود گل نرگس هنرنمایی کردند و از طرف ستاد برگزاری هدایایی به رسم یادبود دریافت کردند.

در همین برنامه لوح تقدیر و هدیه‌ی تارا صادقی عضو فعال کتاب‌خوان مرکز یک کوثر که به عنوان کتاب‌خوان برگزیده کشوری از طرف کانون پرورش فکری انتخاب‌شده بود نیز اهدا شد.

همچنین مراکز شهرستان کوثر با همکاری پیش‌دبستانی معصومیه در ویژه‌برنامه‌ای دیگر با عنوان: «دست‌های مهربان مادر  و فرزند» را در مرکز یک کانون کوثر برگزار کردند.

در این ویژه‌برنامه۷۰ نفر از مادران به همراه۷۰ نفر از فرزندان خود از طرف پیش‌دبستانی معصومیه در دو روز میهمان مرکز یک کوثر بودند.

اکرم راضی، مربی مسئول مرکز بعد از خیرمقدم گویی و تبریک نیمه شعبان فعالیت‌های کانون را برای میهمانان معرفی کرد. وی در مورد شرایط عضویت در کانون و شرکت در کلاس‌های تابستانه مطالبی را ارائه کرده و در ادامه به سؤالات مادران پاسخ داد. شرایط شرکت در کلاس‌های تابستان در برگه‌هایی طراحی‌شده بود که در اختیار مادران قرار گرفت.

در ادامه زهرا نوروزی و فلور طاهونی مربیان مرکز دو کانون کوثر مسابقه پرتاب توپ را با مادران و فرزندانشان اجرا کردند.

بعد از پذیرایی از میهمانان نوبت به ساخت کلاژ با مقوا و کاغذهای رنگی توسط مادران و فرزندانشان رسید. در این بخش هردو مادر و دو فرزند یک گروه را تشکیل داده و با استفاده از وسایلی که در اختیار داشتند، کلاژهای زیبایی درست کردند.

در پایان، کلاژهای مادران و فرزندان که با دست‌های مهربانشان ساخته بودند به صورت نمایشگاهی مورد بازدید قرار گرفت و به گروه‌های برگزیده جوایزی اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =