برگزاری جشن‌های دهه‌ی کرامت و میلاد امام رضا(ع) در مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان

مربیان و اعضای کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با اجرای ویژه‌برنامه‌های شاد و خاطره انگیز جشن‌های «دهه‌ی کرامت» و میلاد امام مهربانی‌ها را برگزار کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مراکز فرهنگی‌هنری استان با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی جشن‌های «دهه‌ی کرامت» و روز تولد امام رضا را جشن گرفتند

اعضا و مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، که پیش از این جشن‌های میلاد حضرت معصومه و روز دختر را برگزار کرده بودند، در این روزها با برنامه‌هایی نظیر معرفی شخصیت و وقایع، با امام رضا(ع) و چگونگی ورود ایشان به ایران بیشتر آشنا شدند.

سرود، شعر، نمایش خلاق و معرفی کتاب، دیگر فعالیت‌های فرهنگی مراکز در این روز بودند که یک‌بار دیگر اهمیت کارهای گروهی را در کانون نشان داد و شور و شوق این مشارکت در میان اعضا به خوبی دیده شد.

برپایی کارگاه‌های کاردستی و نقاشی و برگزاری مسابقه و تجلیل از کسانی که نام رضا را داشتند دیگر برنامه‌های مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان بود.

در برخی مراکز نیز که پیش از این مربیان جشن روز دختر را همراه با اعضا برگزار کرده بودند، با توجه به علاقه‌ی اعضای پسر، میلاد امام رضا(ع) را با عنوان روز پسر همراه با اعضای پسر خود جشن گرفتند و اعضای مرکز بَزمان هم علاوه بر برپایی جشن در مراسم استقبال از پرچم امام رضا حاضر شدند و با کمک مربیان خود یک کارگاه نقاشی هم برپا کردند.

مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو زابل، شماره یک، چهار و پنج زاهدان، دلگان، بَزمان، شماره یک و دو ایرانشهر، شماره دو خاش، بمپور، بُنجار، سرباز، کُنارک، مجتمع، نیمروز و چابهار از جمله مراکزی بودند که با برگزاری جشن، روز میلاد امام رضا(ع) را گرامی داشتند.

مرکز فرهنگی‌هنری بمپور(سیستان و بلوچستان)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =