اکران فیلم کوتاه "خونده گر" با موضوع محدودیت‌های ارتباطی کودکان روستا و بیماری کرونا

فیلم‌کوتاه "خونده گر" روایت محدودیت‌های ارتباطی کودکان روستا و بیماری کرونا در شهرستان خانمیرزا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری اکران شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، فیلم‌کوتاه "خونده گر" قصه‌ی محدودیت‌های ارتباطی کودکان روستا و بیماری فراگیر کرونا است که به سفارش کانون استان تولید شده است.

 در این رونمایی که با حضور کورش جهانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خانمیرزا ، هومان خورشیدی مدیر پژوهش سرای دانش آموزی، سید طالب هاشمی خواه کارشناس مسوول فرهنگی کانون استان، جمعی از مسوولان شهرستان، اعضاء کانون و دانش‌آموزان حضور داشتند، حجت ا... آسمند سرپرست کانون استان دیدگاه خود را پیرامون ضرورت واهمیت ارائه‌ی خدمات فرهنگی بویژه نمایش فیلم به عنوان روز آمدترین رسانه‌ی تربیتی برای کودکان روستا بیان کرد و زبان هنر را شیواترین زبان پرورش تفکر دانست.


تله فیلم "خونده گر" اولین فیلم ساخته‌ی بومی محلی شهرستان خانمیرزا می‌باشد که به کارگردانی رشید مرادی در قالب سناریویی پرتعلیق و تفکر برانگیز، محدودیت‌های روستایی و مشکلات ارتباطی دانش‌آموزان و تبعات ناشی از بیماری کرونا را برای کودکان و نوجوانان کانون استان به تصویر کشیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =