سرودهای خاطره انگیز  بهمن ۵۷ توسط اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان بازخوانی شد

در دهمین روز از جشن‌های دهه مبارک فجر، اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان همدان با حضور بر بام آرامگاه بوعلی‌سینای این شهر سرودهای انقلابی سال ۵۷ را بازخوانی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در دهمین روز از جشن‌های دهه مبارک فجر، کودکان و نوجوانان مراکز کانون این شهر با حضور در آرامگاه بوعلی‌سینا اقدام به اجرای سرودهای انقلابی کردند.
در این مراسم که آیت‌الله طاهامحمدی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان رئیس ستاد هماهنگی تبلیغات اسلامی و بهناز ضرابی‌زاده مدیرکل کانون حضور داشتند، آیت‌الله محمدی ضمن تشکر از مجموعه کانون پرورش فکری به لحاظ اجرای چنین برنامه‌های شاد و مفرح فرهنگی، این حرکت را به عنوان یک نماد ملی و مذهبی عنوان کردند و گفتند: دین مبین اسلام تاکید و سفارش‌های بسیاری در حفظ شعایر دینی دارد و این اقدام کانون نیز نمایی از شعائر دینی است که باعث تحریک احساسات و عواطف ملی و مذهبی و نگه‌داشتن روح دینی در فرد و اجتماع می‌شود.


نماینده خبرگان رهبری هم‌چنین به تربیت کودکان و نوجوانان اشاره کرد و هر کدام از کودکان را در آینده به عنوان یک قطب در جامعه برشمرد و بیان داشت، هر یک از این کودکان در آینده در یک کار بنیادی اثرگذار خواهد بود و تربیت صحیح و دینی آن‌ها را چراغ راه آینده‌ی کشور اسلامی دانست. رئیس ستاد دهه فجر استان نیز علاوه بر تشکر از حرکت بسیار خوب کانون، کودکان و نوجوانان را آینده‌سازان جامعه و امیدهای فردای مملکت اسلامی خطاب و ابراز امیدواری کرد که پرچم انقلاب توسط همین نونهالان به زودی به دست مبارک امام عصر عجل الله برسد.
در ادامه کودکان و نوجوانان حاضر، با اجرای سرودهای انقلابی و حماسی دسته جمعی، ساعاتی فضایی شاد و حماسی را برای شهروندان همدانی رقم زدند.
گفتنی است این مراسم از ساعت ۱۱صبح پنج‌شنبه ۲۱ بهمن ماه  به مدت ۹۰ دقیقه با حضور بیش از هفتاد نفر از اعضا و همکاران در بام آرامگاه بوعلی سینای همدان برگزار شد.

مشاهده گزارش تصویری این مراسم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =