کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازوی فرهنگی شورای اسلامی شهر در تربیت شهروندان فرهنگ پذیر است

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مناسبت هفته ملی کودک با حضور در جلسه صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر تبریز در خصوص وضعیت فعالیت فرهنگی کانون در تبریز سخنرانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، این سخنرانی به مناسبت هفته ملی کودک و به دعوت رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز، در نود و یکمین جلسه علنی این شورا صورت گرفت.

علی بینش مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این جلسه با قدردانی از اهتمام ویژه اعضای شورای شهر تبریز در توسعه زیرساخت‌های فرهنگی برای کودکان، اظهار امیدواری کرد کانون با حمایت شورای اسلامی نسبت به توسعه و تعمیق فعالیت‌های خود و ارائه خدمات فرهنگی به صورت تخصصی و اثرگذار اقدامات بیشتری معمول دارد.

بینش با اشاره به این که غایت کار فرهنگی تاثیرگذاری آن در ذهن و زبان مخاطب است تاکید کرد: کانون به عنوان نهاد تخصصی حوزه کودک و نوجوان، ضمن تولید محتوای مناسب به صورت تخصصی و اثرگذار این محتوا را اجرا و در ذهن و زبان مخاطب ماندگار می‌کند.

وی در عین حال تصریح کرد: بزرگترین سرمایه کانون اعتماد خانواده‌ها و احساس تعلق خاطر کسانی است که در کودکی عضو مراکز کانون بوده‌اند و اینک در بزرگسالی موفقیت‌های خود در عرصه‌های مختلف زندگی را مرهون حضور در کانون می‌دانند.

بینش با تشریح مشارکت فرهنگی کودکان در فعالیت‌های فرهنگی در تبریز تصریح کرد: کانون در تبریز و همه شهرها با توجه به تخصص و تجربه‌ای که دارد می‌تواند بازوی فرهنگی مناسبی برای شوراهای اسلامی در تربیت فرزندان و شهروندان فرهنگ پذیر باشد.

حجت اسلام برگی رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز در ابتدای جلسه با قدردانی از تلاش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار امیدواری کرد با افزایش همکاری و تعاملات شورای شهر و کانون شاهد توسعه فعالیت‌های آن باشیم.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازویی فرهنگی شورای اسلامی شهر در تربیت شهروندان فرهنگ پذیر است

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازویی فرهنگی شورای اسلامی شهر در تربیت شهروندان فرهنگ پذیر است

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازویی فرهنگی شورای اسلامی شهر در تربیت شهروندان فرهنگ پذیر است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =