جشن بزرگ کودکان تبریزی به مناسبت هفته ملی کودک

شن بزرگ کودکان در تبریز با همکاری مشترک کانون و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با حضور پرشور و کم‌نظیر کودکان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در این مراسم باشکوه بیش از ۵۰۰ کودک به همراه خانواده‌ها و اولیایی مدارس حضور پرشوری داشتند.

اجرای سرود دو زبانه کانون، اجرای نمایش عروسکی، مسابقه و قرائت بیانیه هفته ملی کودک از جمله برنامه‌های این مناسبت بود که در فضای پر از شادی برای کودکان به اجرا درآمد.

علی بینش مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در سخنانی کوتاه، همکاری و تعامل کانون و شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر تبریز در بزرگداشت آیین‌های هفته ملی کودک را از جمله دستاوردهای این مناسبت برای اجرای ده‌ها برنامه شاد و متنوع برای کودکان و خانواده‌ها در تبریز عنوان کرد.

این جشن با شکوه در پی توافق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و با هدف بهره‌مندی عموم شهروندان کودک و نوجوان از برنامه‌های هفته ملی کودک و ایجاد فضایی شاد و بانشاط در این ایام به اجرا در آمد.

اهدای جوایز به تعدادی از کودکان موفق و خلاق در اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری و برپایی ایستگاه‌های هنری از دیگر برنامه‌های این روز بود.

آیین‌های هفته ملی کودک همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان شرقی با اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوع و استقبال کم نظیر خانواده ها همراه بوده است.

جهت مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =