کارسوق نقاشی «زندگی زیباتر» در کانون سمنان

کارسوق نقاشی حوض فیروزه با عنوان «زندگی زیباتر» در راستای رویداد ملی مدیریت بحران ایران قوی در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، در راستای رویداد ملی مدیریت بحران ایران قوی، کارسوق(ورکشاپ) نقاشی حوض فیروزه با عنوان «زندگی زیباتر» ویژه ۳۵ کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، عصر چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ با حضور راحله دانایی کارشناس آفرینش‌های هنری، مژگان سیدمفید و سمیه حیدریان مربیان هنری در مجتمع فرهنگی‌هنری سمنان برگزار شد.

کارسوق نقاشی «زندگی زیباتر» در کانون سمنان

دانایی هدف از اجرای این برنامه را ترغیب خانواده‌ها و اعضا برای آگاهی‌بخشی از شرایط کمبود آب و خطرات زیست‌محیطی، عنوان و اظهار کرد: موضوع نقاشی با توجه به محوریت مدیریت بحران، مصرف بهینه‌ی آب در نظر گرفته شد.

وی افزود: ابتدا پیرامون داشتن جهان زیباتر و جدی‌گرفتن خطرات زیست‌محیطی، مطالبی برای شرکت‌کنندگان بیان شد.

کارسوق نقاشی «زندگی زیباتر» در کانون سمنان

دانایی یادآور شد: با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری سمنان تصمیم بر آن شد تا چالش ذهنی در دو سطح کودک و نوجوان به تصویر درآید و ابزار و ملزومات لازم برای برگزاری این کارسوق، در اختیار اعضا قرار گیرد و در پایان برنامه، با تقدیم هدیه‌ای از تمامی کودکان و نوجوانان تجلیل شد.

کارسوق نقاشی «زندگی زیباتر» در کانون سمنان

وی تصریح کرد: پس از داوری، آثار برگزیده به‌منظور شرکت در نمایشگاه مدیریت بحران وزارت کشور، انتخاب شد.  

گفتنی است، باتوجه به هماهنگی‌ها و اطلاع‌رسانی انجام‌شده، مقرر شد رویداد ملی مدیریت بحران ایران قوی ١٤٠١ با حضور مقامات عالی‌رتبه‌ی کشوری و لشگری، ۳ تا ۵ دی سال جاری در تهران برگزار شود و ضمن عرضه‌ی عمومی توان نظام مدیریت بحران کشور و دستگاه‌های اجرایی با شفاف‌سازی اقدامات انجام‌شده در دهه‌ی گذشته، آن‌ها را در معرض نمایش عموم نخبگان، مدیران و کارشناسان قرار دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =