بچه ها با نقاشی با هم حرف می زنند

قصه های کهن ایرانی ، محیط زیست ، سبک زندگی ، کرونا و خانواده محور نقاشی های فاطمه معصومی هنرمند خردسال مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، فاطمه معصومی هنرمند خردسال اصفهانی در گفتگو با روابط عمومی اداره کل کانون استان گفت : قصه های کهن ایرانی ، محیط زیست ، سبک زندگی ، کرونا و خانواده موضوع بیشتر نقاشی های من است که با کمک خانواده ، مربیان کانون و بخصوص مربی خوبم خانم مهسا احمدی این موفقیت ها را کسب نموده ام .

بچه ها با نقاشی با هم حرف می زنند

از پنج سالگی نقاشی را شروع کرده ام و در ۱۵ نمایشگاه بین المللی و ۳۰ نمایشگاه داخلی حضور داشته ام و ۱۰ نشان رنگارنگ ملی و بین المللی دارم . در کنار نقاشی به عروسک سازی ونمایش عروسکی هم خیلی علاقمندم و حس خیلی خوبی به این کارها دارم .

تاکنون پنج کتاب کودک را تصویر گری کرده ام که از آخرین اثر تصویر گری ام به عنوان کتاب " نجات نهال " در حاشیه این نمایشگاه رو نمایی گردید . از مربیان و مسوولین کانون به خاطر پرورش فکر و خلاقیت و کشف استعدادهای ما بچه ها بسیار ممنونم و به خاطر برگزاری نمایشگاه آثار نقاشی هایم در کانون نیز تشکر می کنم .

بچه ها با نقاشی با هم حرف می زنند

گفتنی است نمایشگاه آثار نقاشی فاطمه معصومی هنرمند خردسال اصفهانی به مدت ۱۵ روز در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان واقع در خیابان شهید مطهری ، پل فلزی ، بوستان کودک از ساعت هشت و سی دقیقه صبح تا ساعت ۱۷ عصر برای بازدید علاقه مندان دایر است .



ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =