عنوان شایسته تقدیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر به مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان تعلق گرفت

در آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند، که در بخش شعر کودک و نوجوان غلامرضا بکتاش مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان عنوان شایسته تقدیر را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر در روز جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ با حضور مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر ارشاد و جمعی از شعرای فارسی زبان در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

هیئت داوران در بخش شعر کودک و نوجوان شامل: طیبه شامانی‌، سیدحبیب نظاری و سیداحمد میرزاده «قلب کوه از سنگ نیست» اثر غلامرضا بکتاش مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان را شایسته تقدیر معرفی کردند.

عنوان شایسته تقدیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر به مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان تعلق گرفت

 «قلب کوه از سنگ نیست» شامل اشعاری است که نگاه توحیدی دارند؛ شعرهایی که با توجه ویژه به خالق جهان برای کودکان دبستانی سروده شده‌اند. شاعر در هر شعری به دنبال خالق جهان گشته و او را ستایش کرده است که برخی از آن‌ها عبارت است از «کارگردان جهان»، «مثل ماه رمضان» و «کفشدوزک‌ها چرا...؟».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =