درخشش مربیان کانون خراسان رضوی در دوسالانه ملی هنرهای تجسمی

در هفتمین دوسالانه تجسمی مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری، ۵ نفر از مربیان کانون خراسان رضوی در رشته‌های مختلف موفق به کسب رتبه شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، فراخوان هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی ویژة مربیان و کارکنان کانون، مهر ۱۴۰۱ از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری منتشر شد.

این دوسالانه باهدف فراهم‌آوردن زمینه ارتقای مهارت و توانمندی، شکوفایی خلاقیت‌های هنری همکاران و تشویق و انگیزه‌بخشی به همکاران با موضوع «زندگی جاری‌ست...» در پنج رشته نقاشی، خوشنویسی، سفالگری و مجسمه‌سازی، عکاسی و هنرهای بومی و سنتی (عروسک‌ها و صنایع‌دستی) برگزار شد.

بر همین اساس از میان ۶۵۱ اثر رسیده به دبیرخانه این رویداد، هیئت داوران در مجموعِ پنج رشته (شش بخش)، ۳۹ اثر را برگزیده و ۳۳ اثر را شایسته قدردانی اعلام کرد که کانون خراسان رضوی در ۴ اثر به‌عنوان برگزیده و ۱ اثر به‌عنوان شایسته تقدیر از سوی هیئت داوران اعلام شده است.

بر اساس این گزارش، هیأت داوران رشته «عکاسی » سمیه نخعی مربی هنری مرکز سبزوار و الهه انتظاری مربی فرهنگی مرکز ۷ مشهد را به‌عنوان برگزیده این بخش معرفی کردند.

هیأت داوران رشته «هنرهای بومی و سنتی» در بخش عروسک‌ها ناهید نصیرزاده مربی هنری مرکز گناباد و در بخش صنایع‌دستی مریم فرخ فال مربی فرهنگی مرکز طرقبه را به‌عنوان برگزیده این بخش معرفی کردند.

در بخش خوشنویسی نیز مهدی ایران پاک مربی هنری مرکز بجستان به‌عنوان  شایسته تقدیر شناخته شد.

دوسالانه هنرهای تجسمی در دو بخش مجزا برای دو گروه از علاقه‌مندان برگزار شد؛ گروه اول مربیان و کارشناسان هنری کانون در استان‌ها و گروه دوم سایر کارکنان کانون بودند.

یادآوری می‌شود مراسم قدردانی از برگزیدگان و گشایش نمایشگاه آثار منتخب این رویداد هنری، روز یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =