اولین گام اجرایی طرح ملی کتاب‌خوانی "یاران مهربان"

در اولین گام اجرایی طرح ملی کتاب‌خوانی "یار مهربان" مرغک کانون با پیام کتاب و دانایی برفراز روستاهای کانون چهارمحال و بختیاری به پرواز درآمد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، هم‌زمان با روزهای پرطراوت بهاری، طرح ملی کتاب‌خوانی "یار مهربان" از سری اشتراکات فرهنگی کانون و اداره‌ی کل آموزش و پرورش  استان آغاز شد و مرغک کانون این‌بار با پیام کتاب و دانایی برفراز روستاهای استان به پرواز در آمد.

اولین گام اجرایی طرح ملی کتاب‌خوانی "یاران مهربان"
 
بنابراین گزارش، طرح کتاب‌خوانی "یار مهربان" در سراسر مراکز فرهنگی و روستاهای تحت پوشش بخش سیار و پستی اجرا می‌شود و هدف از آن ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و ارائه‌ی خدمات ارزنده‌ی فرهنگی  به مناطق کم برخوردار روستایی می‌باشد. 

در اولین گام اجرایی طرح فرایند محور "یار مهربان"، مربیان کتابخانه‌ی پستی و سیار استان در روستاهای خوی و مصطفی آباد  حضور یافتند و با معرفی کانون و شیوه‌های ارتباطی با این دو واحد، بوسیله‌ی شیوه‌های جذاب و متنوع  فرهنگی و هنری هم‌چون: کاغد و تا، قصه گویی، نمایش خلاق، نمایش فیلم به معرفی کتاب‌های کانون پرداختند.

اولین گام اجرایی طرح ملی کتاب‌خوانی "یاران مهربان"

کشف و شناسایی استعدادهای کودکان و نوجوانان، جذب و پایدارسازی و پرورش مهارت‌های فردی و اجتماعی آنان  از دیگر اهداف این برنامه می‌باشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =