کد خبر: 326307
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
رئیس کانون زبان ایران با مدیران ستادی و استانی دیدار کرد

رئیس کانون زبان ایران با معاونان، مدیران ستادی و تعدادی از مدیران استانی کانون زبان در گردهمایی سراسری دیدار کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی ذوالفقاری در ابتدای جلسه ضمن خوشامدگویی به مدیران ستادی و استانی و با اشاره به این‌که موفقیت، کلیدواژه‌ای است که باید آن را بعد از دوره مدیریت اندازه‌گیری کرد، آمادگی خود را در خصوص استماع گزارش‌ها و چالش‌های مدیران ستادی و استانی اعلام کرد.

در بخش دیگری از این جلسه رییس کانون زبان ایران اظهار داشت: در تمام طول خدمت سعی کرده‌ام تا به دیگران کمک کنم، همواره مشورت‌پذیر بوده‌ام، نظرهای دوستان را شنیده‌ام و جمع‌بندی کرده‌ام و در نهایت تصمیم گرفته‌ام. در ادامه نیز با فضل الهی همین رویه را دنبال خواهم کرد، با شناختی که از دوستان در این مجموعه داشتم انگیزه حضور در کانون زبان را پیدا کردم، دلگرم به این دوستی‌ها هستم اما در مقابل انتظارهایی نیز از همه عزیزان دارم.

رئیس کانون زبان ایران با مدیران ستادی و استانی دیدار کرد

وی افزود: حضورم را در کانون زبان ایران برای خود یک فرصت تلقی می‌کنم و امیدوارم من هم برای کانون زبان یک فرصت باشم.

ذوالفقاری ادامه داد: ایجاد تحول ساختاری و محتوایی مطابق با اسناد بالادستی و سیاست‌های آموزشی کشور نکته بسیار مهم و ضروری است و تا زمانی که در این مجموعه حضور داشته باشم این موضوع را به طور جدی دنبال خواهم کرد.

رییس کانون زبان بر داشتن جدول زمان‌بندی و پاسخ‌گویی و ارائه گزارش کار براساس آن تاکید کرد و ادامه داد: قضاوت من از عملکرد دوستان بر اساس همین جدول خواهد بود تا براساس این ساختارسازی بتوانیم به یک مرجعیت علمی، آموزشی و فرهنگی برسیم.

رئیس کانون زبان ایران با مدیران ستادی و استانی دیدار کرد

وی گفت: کانون زبان ایران به عنوان یک مجموعه عظیم فعال در کشور وظیفه سنگینی بر دوش همه ما قرار می‌دهد.

تعامل با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان‌ها، تحول در نظام آموزشی کودک، نوجوان و بزرگسال، ضرورت توجه به بازدید از کلاس، تنوع در نحوه تدریس و ابزارهای آن، ایجاد پایگاه داده‌ها، درآمدزایی از دستگاه‌ها و مراکز آموزشی، بهره‌گیری از اپلیکیشن‌ها، نرم‌افزارها و بازی‌ها، پژوهش‌های کاربردی و راهبردی، فعال‌سازی مجله‌های پژوهشی، تبلیغات کم هزینه، پاسخگویی مناسب به مخاطبان، توجه به نیروی انسانی، سازماندهی نظام حقوق، دستمزد و پاداش، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان، تبدیل وضعیت کارکنان، تجهیزات مراکز آموزشی و... از مهم‌ترین موضوع‌هایی بود که رییس کانون زبان ایران به آن‌ها اشاره کرد.

رئیس کانون زبان ایران با مدیران ستادی و استانی دیدار کرد

ذوالفقاری در بخش پایانی سخنانش به ایجاد آرامش در محیط کار و رعایت سلسله مراتب اداری تاکید کرد و افزود: ما به وجود و حضور هم دلگرم هستیم، امیدوارم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم روزگار خوبی را با هم سپری کنیم.

در بخشی از این مراسم رضا لیاقی، معاون اداری و مالی ضمن خوشامدگویی به رییس جدید کانون زبان ابراز امیدواری کرد حضور وی باعث تحولات و پیشرفت‌های تاثیرگذار در این مجموعه آموزشی باشد.

لیاقی با معرفی کانون زبان و مراکز آموزشی و با اشاره به شروع ترم تابستان بر اهمیت تبلیغات و معرفی بیشتر کانون زبان به مخاطبان تاکید کرد.

رئیس کانون زبان ایران با مدیران ستادی و استانی دیدار کرد

وی مدرسان و همکاران مراکز آموزشی را بهترین تبلیغات برای این موسسه دانست و ادامه داد: لازم است رقبا را شناسایی و نقاط ضعف و قدرت استان‌ها و مراکز آموزشی را بررسی کرده و چالش‌ها را برطرف کنیم.

تشکیل اتاق فکر در استان‌ها، ارائه خدمات مناسب به مخاطبان، توجه معیشت کارکنان و مدرسان، برقراری عدالت آموزشی، جذب و نگهداشت زبان‌آموز و مدیریت مراکز استیجاری از دیگر موضوع‌هایی بود که لیاقی به آن‌ها اشاره کرد.

در ادامه این جلسه نمایندگان سه کارگروه «روزآمدی منابع و محتوای آموزشی و متدهای جدید آموزش الکترونیکی»، «بهره‌وری اقتصادی» و «منابع انسانی و فضاهای کالبدی» به ارائه نقطه نظرها و پیشنهادهای مطرح شده در این کارگروه‌ها پرداختند.

رئیس کانون زبان ایران با مدیران ستادی و استانی دیدار کرد

بر اساس این خبر، توسعه مخاطبان، برنامه آمایش، راه‌اندازی مراکز جدید، چالش‌های زبان‌آموزان برون کانونی و توضیح در خصوص بخش آموزش‌های ویژه و LSP از محورهایی بودند که مدیران ستادی در گزارش‌های خود به آن پرداختند.

این جلسه روز سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ در سالن کنفرانس دفتر مرکزی کانون زبان ایران، بعد از مراسم تکریم و معارفه رییس کانون زبان برگزار شد.

در ادامه این جلسه، مدیران استانی کانون زبان ایران به صورت انفرادی با رئیس کانون زبان ملاقات کرده و به طرح مسائل، مشکلات و نقاط قوت استان تحت مدیریت خود پرداختند.

رئیس کانون زبان ایران با مدیران ستادی و استانی دیدار کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =