مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۲ تجهیز شدند

مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان چهارمحال وبختیاری با اختصاص اعتباری معادل۲۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال همزمان با آغاز کلاس‌های تابستانه سال‌جاری با امکانات و دستگاه‌های جدید و به روز تجهیز شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به برگزاری کارگاه‌های فعال و پویای مختلف فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان در مراکز استان و استقبال خوب اعضا و خانواده‌ها از این کارگاها در طول سال به ویژه فصل تابستان،گفت: برای برپایی و مناسب‌سازی این کارگاه‌ها به تهیه امکانات  و به روزرسانی تجهیزات نیاز بود، که با توجه به پیگیری‌های مستمر و تعاملات حسنه این اداره کل و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان این تجهیزات تهیه شد.
حجت الله آسمند افزود: امسال مبلغ ۸۸۱۴۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تخصیص داده شد که از این اعتبار مبلغ ۲۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جهت تجهیز مراکز استان و خرید ابزار و امکانات لازم در نظر گرفته شد. 
 
وی به تجهیز سالن‌های نمایش به امکانات سمعی بصری از جمله باند، ویدئو پرژکتور، وسایل ایمنی چون خرید دوربین مداربسته و دزدگیر، خرید رایانه و دوربین جهت توسعه فعالیت پویانمایی، وسایل سرمایشی مناسب  و بازی‌های فکری و سرگرمی ویژه کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: این تجهیزات و امکانات امسال برای تجهیز مراکز کانون خریداری و  ارسال شده است.   
 
آسمند از تجهیز کارگاه‌های سفال مراکز استان خبر داد و گفت: با توجه به علاقه و استقبال فراوان از فعالیت سفالگری این مراکز  بصورت ویژه و تخصصی تجهیز شدند. 
وی اظهارداشت: ۱۳ چرخ سفال از مدل  ولومی و ونوس ؛ ۲۱ پای گردان (بلبرینگی) و سه کوره الکترونیکی درب جلو برای تجهیز کارگاه‌های تخصصی سفال، مراکز مجتمع ، شماره یک و دو  شهرکرد ،گندمان، سورشجان، اردل، لردگان، جونقان، فارسان، خانمیرزا و چلگرد خریداری و ارسال گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =