آشناسازی آینده‌سازان با هویت‌ایرانی اسلامی ضرورت‌دارد / لزوم ارایه الگوهای شخصیتی در بسته‌های تربیتی

طی نشست مدیران کل کانون پرورش فکری و مدیریت اسناد و کتاب‌خانه ملی استان گیلان برلزوم آشناسازی نسل کودک و نوجوان با هویت ایرانی ‌اسلامی و معرفی الگوهای مناسب در قالب بسته‌های تربیتی تاکیدشد.

به‌گرارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، سیدجلیل میرعظیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان و حسین‌بهمنش، مدیرکل اسناد و کتاب‌خانه‌های استان طی این نشست، فرهنگ‌سازی و معرفی هرچه بهتر پیشینه‌ ایران اسلامی به آینده‌سازان را هدف مشترک اعلام و بر لزوم هم‌گرایی و همکاری افزون‌تر در این زمینه تاکیدکردند.

این مسئولان فرهنگی هم‌چنین، از ظرفیت‌های کارکنان دو مجموعه در غنی‌سازی اوقات فراغت نسل کودک و نوجوان، ضرورت مانوس‌سازی هرچه بیش‌تر آنان با کتاب و درعین‌حال، بسترهای موجود برای تبادل تجربه‌ها سخن‌گفتند و معرفی هرچه بیش‌تر پیشینه افتخارآمیز ایران اسلامی و شخصیت‌های برجسته این سرزمین را نقطه‌ی آغازی مناسب برای افزایش هم‌گرایی‌ها عنوان‌کردند.

آشناسازی آینده‌سازان با هویت‌ایرانی اسلامی ضرورت‌دارد / لزوم ارایه الگوهای شخصیتی در بسته‌های تربیتی

لزوم مخاطب‌شناسی و هویت‌بخشی به کودکان و نوجوانان، ازدیگر موضوع‌هایی بود که مورد تاکید مدیرکل کانون و سرپرست مدیریت اسناد و کتاب‌خانه‌های ملی استان گیلان قرارداشت.

این مسئولان فرهنگی درهمین‌حال، آشنایی با ویژگی‌ها و مختصات شخصیتی نسل کودک و نوجوان را رسالت متولیان عرصه فرهنگ دانستند و ارایه الگو و سرمشق‌های تربیتی مبتنی بر این شاخصه‌ها را موردتاکید قراردادند.

این‌درحالی‌است که فراهم‌سازی زمینه‌های لازم برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی و برپایی اردوهای فرهنگی برای کارکنان و مخاطبان مهم قلمدادشد و مسئولان این دو مجموعه بر ضرورت پیگیری این مهم و امضای تفاهم‌نامه، جهت ریل‌گذاری بستر همکاری‌ها تاکیدکردند.

پایان‌بخش این نشست که روز یکشنبه، ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ به میزبانی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در رشت صورت‌گرفت، برنامه‌ریزی برای برپایی نشست‌های کارشناسی و اجرای برنامه‌های هدف‌مند دو مجموعه درجهت آشناسازی هرچه بیش‌تر آینده‌سازان با هویت ایرانی‌اسلامی‌بود.

آشناسازی آینده‌سازان با هویت‌ایرانی اسلامی ضرورت‌دارد / لزوم ارایه الگوهای شخصیتی در بسته‌های تربیتی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =